wtorek, 10 maja 2022

Podsumowanie kwietnia!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover
 

Hej hej, pora podsumować kwiecień!


Przeczytane:

1. Mroczna krypta - V. E. Schwab (658 stron)

2. Łańcuch ze złota - Cassandra Clare (688 stron)

3. Heartstopper. Tom 3 - Alice Oseman (320 stron)

4. Łańcuch z żelaza - Cassandra Clare (768 stron)

5. Lśnienie - Stephen King (516 stron)

6. Drowning instinct - Ilsa J. Bick (362 strony)

7. Echa pamięci - Katherine Webb (512 stron)

8. Mężczyźni objaśniają mi świat - Rebecca Solnit (190 stron)

9. Piękno i bestie - Soman Chainani (336 stron)

10. W umyśle mordercy - Łukasz Wroński (300 stron) 

11. Wehikuł czasu - H. G. Wells (150 stron)


Liczba stron: 4 800

Dziennie: 160


Obejrzane:

a) seriale

1. Bridgertonowie - 2. sezon (8 odcinków)

2. The Sons of Sam - 1. sezon (4 odcinki)

3. Hyena (k-drama) - 12 odcinków

4. Anatomia skandalu - 1. sezon (6 odcinków)

5. Wikingowie: Valhalla - 1. sezon (8 odcinków)


b) filmy:

1. Morbius (2022)

2. Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda (2018)

3. Fantastyczne zwierzęta: Tajemnice Dumbledora (2022)

4. Pamiętniki mordercy: Taśmy Dennisa Nilsena (2021)


Kwiecień?

Kwiecień minął mi dość szybko, a jednocześnie bardzo pracowicie. Do świąt brakowało mi czasu na wszystko, łącznie z czytaniem i filmami, ale po świętach i na tej krótkiej przerwie udało mi się odkuć. 

Najlepszymi tytułami tego miesiąca okazały się: oba tomy nowej serii Clare, Mroczna krypta i trzeci tom Heartstopper. Filmowo bardzo średnio, serialowo również - Valhalla była fajna, ale Anatomia skandalu średnia, a Hyena mnie zawiodła, ale chciałam skończyć i mieć z głowy tę historię. 

Dodatkowo w kwietniu zaczęłam praktyki w Prokuraturze, które w połączeniu ze studiami (dziennymi), pracą (w kancelarii), kołami i stowarzyszeniem zabierają mi masę czasu, a jednocześnie bardzo otwierają głowę. 


Maj?

W maju kontynuuję praktyki i wszystko powyższe, a na dokładkę mam zaplanowane kolokwia, prezentacje zaliczeniowe i możliwe, że jakieś zerówki, bo sesja tuż tuż. Będzie ciężko, dlatego proszę o trzymanie kciuków!


Jak minął Wam kwiecień? Co ciekawego czytaliście, oglądaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...