środa, 29 listopada 2017

Podsumowanie listopada!


Ten miesiąc minął mi pod znakiem nawału lekcji i wyczerpania psychicznego oraz fizycznego, ale miałam praktycznie same przyjemne pozycje!

Przeczytane:
1. Dożywocie - Marta Kisiel (416 stron)
2. Zdobyć Rosie. Czas próby - Kirsty Moseley (304 strony)
3. November 9 - Colleen Hoover (336 stron) - re-reading
4. Confess - Colleen Hoover (300 stron)
5. Kochaj - Regina Brett (354 strony)
6. Pisane szkarłatem - Anne Bishop (560 stron) - re-reading
7. Morderstwo wron - Anne Bishop (432 strony) - re-reading
8. Kordian - Juliusz Słowacki (244 strony)
9. Ostatnie srebrniki - Tadeusz Biedzki (224 strony)
10. Notatki samobójcy - Michael Thomas Ford (272 strony)
11. Beniowski - Juliusz Słowacki (190 stron)
12. Srebrzyste wizje - Anne Bishop (512 stron) - re-reading
13. Wiersze i poematy - Juliusz Słowacki (424 strony)

Liczba stron: 4 568
Dziennie: 152

Obejrzane:
1. The Vampire Diaries - 4 odcinki
2. The Defenders - 2 odcinki
3. Dla ciebie wszystko (film)
4. Zielona mila (film)
5. Scooby Doo (film)
6. Titanic (film) 
7. Czarownica (film)
8. Po tamtej stronie drzwi (film)
9. Za wszelką cenę (film)

Listopad?
Jeśli chodzi o książkowy listopad, to było cudownie! Przeczytałam ponownie kilka ulubionych książek, udało mi się także przeczytać nową Hoover i Brett, na które czekałam bardzo długo ♡ Dodatkowo

6 komentarzy:

  1. Takie statystki czytelnicze do pozazdroszenia. U mnie w listopadzie dobrze... nadganiałam i sporo przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi seria "Inni" nie podeszła. Dałam sobie z nią spokój po pierwszej części :/ Za to "November 9" oraz "Confess" są świetne. Z tych dwóch chyba wolę tą pierwszą, chociaż trudno wybrać :)
    Powodzenia w szkole i oczywiście życzę Ci równie (albo i bardziej) zaczytanego grudnia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po pierwszej serię tę pokochałam i póki co tak mi zostało, a jeszcze dwa tomy przede mną. Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że uda mi się choć troszkę poczytać, bo nie zapowiada się na to.

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...