wtorek, 10 października 2023

652. Memory Almost Gone

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover 


Amelia i Jonatan mają siebie, i całe mnóstwo rodzinnych sekretów. Razem udają się do Nowego Yorku, gdzie Jonatan ma odbyć staż w firmie. Firmie, której właściciel naznaczył całe życie Amelii...Jak możecie pamiętać z recenzji pierwszego tomu, byłam ciekawa drugiej części, bo pierwsza była dobra, choć momentami zbyt zagmatwana. Było to moje pierwsze spotkanie z piórem autorki, polecanej wszem i wobec, szczególnie na Instagramie, dlatego też nie mogłam się doczekać jednej z jej historii. 

"Memory Almost Gone" to dobra kontynuacja, trzymająca poziom pierwszego tomu, jednakże nie złapała mnie za serce. Początkowo, przy pierwszej części, myślałam, że to kwestia kombinowania przy anagramach, które motały mi w głowie, ale jednak to chyba przez to, że nie jestem już w docelowej grupie wiekowej, przewidzianej dla tej historii. 

Wartym uwagi jest zabieg prowadzenia równoległego dwóch perspektyw - Amelii i Jonatana. Choć są razem, to jednak osobno, a do tego pojawia się wątek demonów w głowie dziewczyny. Podwójna perspektywa zdecydowanie na plus, tak samo jak i fragmenty ukryte w treści - odkrywane poprzez podświetlanie lampką UV. Był to świetny zabieg i fakt, że nie dotyczył jedynie symboli na okładce, a i treści, wymaga wielkich gratulacji dla Wydawnictwa - chcę więcej takich smaczków!


Tytuł oryginału: Memory Almost Gone

Autorka: Julia Biel

Seria: Memory Almost Full (#2)

Wydawnictwo: Must Read

Liczba stron: 368

Moja ocena: 6/10

Za egzemplarz recenzencki dziękuję Wydawnictwu!


I Współpraca recenzencka z Wydawnictwem I

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...