wtorek, 3 listopada 2020

516. Księżniczka

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover

Bren Monroe z pewnością zostanie zapamiętana jako Księżniczka Ekipy. Jest jak spoiwo w systemie skłóconych ekip, a jednocześnie jednym z najbardziej śmiercionośnych elementów. Kolejne problemy w mieście kiełkują coraz intensywniej, niemal tak szybko jak jej nowy związek i emocje z nim związane. Nieubłaganie zbliża się również koniec liceum, a obawy Bren co do dalszych losów Ekipy Wilków są coraz większe.

Pierwsza część "Księżniczki" - "Ekipa" umiliła mi czas w czerwcu pomiędzy sesją a pracą, dlatego też miałam nadzieję, że i z kolejną częścią spędzę przyjemnie czas. Oczywiście się nie pomyliłam, ponieważ Pani Tijan ponownie potwierdziła, że nie bez powodu jej książki są polecane przez niemal każdego odbiorcę. 

Akcja książki pędzi już od pierwszych stron i ani na moment nie zwalnia. Autorka utrzymuje naszą uwagę od samego początku i nie pozwala oderwać się od niej. Książkę przeczytałam praktycznie jednym tchem i nawet chwilowe oderwanie się nie sprawiało, że moje myśli przestawały krążyć wokół Ekipy Wilków.

Bren ponownie mnie nie zawiodła. Nie zgrywała słodkiej, cukierowej dziewczyny, ale z trudem hamowała swoją zwierzęcą naturę. Wie w czym jest najlepsza i jaką panikę wzbudzają jej spojrzenia na szkolnym korytarzu i chętnie z tego korzysta. Zupełnie nie przejmuje się konsekwencjami swoich działań i z tego powodu czasami miałam ochotę ustawić ją do pionu, zaraz po tym jak skończyłam śmiać się po kolejnej dawce humoru wplecionego przez autorkę.

"Księżniczka" to jedna z lepszych książek dla kobiet z księgarni Tania Książka, którą miałam okazję poznać w ostatnim czasie. W natłoku myśli i problemów staram się sięgać po lżejsze tytuły i cieszę się, że są autorki, które mnie nie zawodzą. Choć od Pani Tijan znam dopiero dwa tytuły, to wiem, że będę wypatrywać kolejnych jej książek, bo się nie zawiodę. Szczególnie mocno czekam na trzecią część serii Crew, szczególnie że nawet nie wiem czego się spodziewać.


Tytuł oryginału: Crew Princess

Autorka: Tijan

Seria: Crew (#2)

Wydawnictwo: Kobiece

Liczba stron: 456

Moja ocena: 8/10

2 komentarze:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...