sobota, 30 maja 2020

Podsumowanie maja!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek // IG: zmu_booklover
Maj zbliża się ku końcowi, więc pora na podsumowanie!


Przeczytane:
1. Jestem już normalna? - Holly Bourne (488 stron)
2. Przewodnik po zbrodni według grzecznej dziewczynki - Holly Jackson (448 stron)
3. Dlaczego nikt nie widzi, że umiram. Historie ofiar przemocy psychicznej - Renata Kim (320 stron)
4. Głębia Challengera - Neal Shusterman (336 stron)
5. Dzwonnik z Notre Dame - Victor Hugo (172 strony)
6. Królowa Margot - Alexander Dumas (543 strony)
7. Prawnicy - Liliana Garden (444 strony)
8. Żywopłoty - Maria Karpińska (176 stron)
9. Las na granicy światów - Holly Black (400 stron)
10. Naga prawda - Vi Keeland (392 strony)
11. Tysiąc idealnych nut - C.G. Drews (304 strony)

Liczba stron: 4 023
Dziennie: 129

Obejrzane:
a) filmy:
1. 300. Początek Imperium
2. Star Wars. Mroczne widmo
3. Kod 8
4. Trener (2005)
5. Prawnik z Lincolna
6. Harry Potter i Kamień Filozoficzny

b) seriale:
1. Mad Men - 7. sezon - 14 odcinków
2. The Punisher - 2. sezon - 13 odcinków
3. Freud - 7 odcinków
4. Dark - 2. sezon - 8 odcinków
5. Kalifat - 7 odcinków
6. Seven Seconds - 9 odcinków
7. Jessica Jones - 3. sezon - 13 odcinków
8. Atypical - 3. sezon - 10 odcinków
9. Dare me - 1. sezon - 10 odcinków
10. Zagadki kryminalne panny Fisher - 10 odcinków

Maj?
Maj był intensywnym miesiącem. W pracy wyrobiłam prawie 150h, a na dodatek uczyłam się i pisałam prace zaliczeniowe na studia, które mam rozłożone mniej więcej od połowy miesiąca do drugiej połowy czerwca. Nie mogę sie już doczekać końca roku akademickiego i końca sesji, ponieważ powoli przestaję wyrabiać się na zakrętach ;)
Pomiędzy pracą i pisaniem udało mi się nadrobić kilka tytułów, które chciałam poznać w ramach akcji EmpikGO, a także ponownie obejrzeć pierwszą część HP (z racji pojawienia się serii na Netflixie) oraz ukochanego Trenera. Obejrzałam również pierwszą część Star Wars, drugą część 300, Kod 8 oraz Prawnika z Lincolna. Wszystkie filmy w mniejszym lub większym stopniu przypadły mi do gustu. Z serialami również było ciekawie, ponieważ w dużej mierze nadrabiałam zaczęte wcześniej produkcje (Mad Men, Jessica Jones, Punisher, Freud, Dark, Kalifat, Seven Seconds i Atypial), jednak udało mi się obejrzeć pierwszy i póki co jedyny sezon Dare me (liczę na kolejne!) oraz zacząć pierwszy sezon Zagadek kryminalnych panny Fisher. W tym ostatnim serialu jestem zakochana i odliczam dni do dalszego oglądania!

Czerwiec?
Pierwsza połowa czerwca składa się na pisanie prac i ostatnie kolokwia, dlatego nie wróżę sobie zbyt wiele czasu na czytanie i oglądanie. W drugiej połowie miesiąca mam raptem jedną lub dwie prace, dlatego liczę, że wówczas uda mi się nieco odsapnąć.

Jak minął Wam maj? Jeśli studiujecie - przygotowujecie się do sesji?

8 komentarzy:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...