piątek, 1 maja 2020

Podsumowanie kwietnia!


Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek // IG: zmu_booklover
Jak minął kwiecień?

Przeczytane:
1. O wolności ludzkiej woli - Arthur Schopenahauer (176 stron)
2. Noah po prostu jest - Simon James Green (384 strony)
3. Alan Cole nie jest tchórzem - Eric Bell (340 stron)
4. Blizny - Lucy van Smit (358 stron)
5. Mistrzynie kamuflażu. Jak piją Polki? - Magda Omilianowicz (216 stron)
6. Chiny 5.0. Jak powstaje cyfrowa dyktatura - Kai Strittmater (288 stron)
7. Pasjans - Alice Oseman (320 stron)
8. Jaga - Katarzyna Berenika Miszczuk (416 stron)
9. Feel again - Mona Kasten (344 strony)
10. Begin again - Mona Kasten (504 strony)
11. Więcej niż słowa - Brigid Kemmerer (432 strony)
12. Normalni ludzie - Sally Rooney (304 strony)
13. Tajemnice Korei Północnej - Daniel Tudor, James Pearson (288 stron)
14. Czerwone jak krew - Salla Simukka (256 stron)
15. Cena pocałunku - Linda Kage (332 strony)
16. Podniebna pieśń - Abi Elphinstone (288 stron)
17. Czekając na Gonza - Dave Cousins (284 strony)
18. Kłamstwo minionego lata - Sue Wallmann (296 stron)
19. Alan Cole nie tańczy - Eric Bell (272 strony)
20. Trust again - Mona Kasten (344 strony)

Liczba stron: 6 442
Dziennie: 214

Obejrzane:
a) filmy:
1. Sekretne okno
2. Rodzina Addamsów
3. Polowanie na czarownice
4. Potrójna granica
5. Starcie tytanów
6. W cieniu księżyca
7. Rodzina Addamsów 2
8. 300
9. Mroczne cienie
10. Lęk pierwotny
11. Drapacz chmur

b) seriale:
1. Dynastia - 5 odcinków
2. Peaky Blinders - 4
3. Chilling Adventure of Sabrina - 2 sezon - 10 odcinków
4. Sons of Anarchy - 2
5. Unorthodox - 4 odcinki
6. Freud - 1
7. Seven Seconds - 1 odcinek
8. Kalifat - 1
9. Mad Men - 6 sezonów - 78  odcinków

Kwiecień?

Kwiecień był kolejnym miesiącem nauki w domu, nadrabiania książek i seriali. Dzięki akcji EmpikGO nadrobiłam takie perełki jak "Chiny 5.0...", "Pasjans", "Więcej niż słowa" i "Jaga". Nie są to wszystkie tytuły (większość z listy przeczytałam w ramach tej akcji), ale te szczególnie miło wspominam, tak jak i trzy książki od Mony Kasten.
Jeśli chodzi o filmy, to nadrabiałam kolejne tytuły z mojej listy 'do obejrzenia' z Netflixa. Ponownie obejrzałam ukochanych Addamsów, po raz pierwszy w całości obejrzałam "300", a także obejrzałam "Lęk pierwotny", który okazał się świetnym tytułem. Do tej pory nie wiem jakim cudem nie widziałam tego filmu wcześniej, choć Richard Gere jest jednym z moich ulubionych aktorów.

W przypadku seriali planowałam nadrobić te, które mam zaczęte, ale ostatecznie wyszło tak, że oglądałam nowe. Skończyłam drugi sezon Dynastii, mojego guilty pleasure, nadrobiłam drugi sezon Sabriny, a także obejrzałam nowość Netflixa, czyli miniserial Unorthodox. Z racji tego, że w połowie maja z tej platformy znika serial Mad Men postawnowiłam sprawdzić pierwszy odcinek i ocenić czy jest warty uwagi, bo kilkukrotnie mi sie przewijał. Jak zrobiłam, tak przepadłam i z miejsca postanowiłam tę produkcję nadrobić. Większość seriali i tak oglądam na przyspieszeniu (polecam wtyczki  do przeglądarek, np. u mnie w przypadku Chrome'a jest to Video Speed Controller!), więc nadrobienie tylu sezonów nie stanowiło dużego problemu. Na maj został mi ostatni, 14-odcinkowy sezon.
Ponadto zaczęłam kilka innych nowości - Kalifat, Freud, Seven Seconds, które z pewnością będę kontynuować w kolejnych miesiącach.

Maj?

W maju planuję dokończyć rozpoczęte seriale, cieszyć się ostatnimi dniami akcji EmpikGo i się uczyć, bo zaliczenia semestru idą wielkimi krokami. Mam również cichą nadzieję, że uda mi się wrócić do nauki języków, do czego zainspirowała mnie Wiktoria ❤

Jak minął Wam kwiecień? Co ciekawego czytaliście, oglądaliście? Jakie macie plany na maj?

12 komentarzy:

  1. Wow, sporo udało Ci się przeczytać! W maju mam zamiar przeczytać kilka książek, ale też mam sporo nauki, więc nie wiem co z tego wyjdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nauka będzie przyjemnością i szybko wejdzie do głowy zostawiając czas dla książek :)

      Usuń
  2. Jej, ależ imponujący wynik! Pozazdrościć! Przeczytałaś ciekawe książki i wiele fajnych seriali. Zrobiłam ostatnio podejście do "Sabriny" ale mnie nie wciągnęła, planuję za to wkrótce obejrzeć Unorthodox, ale najpierw lektura - książka już czeka na półce! :)
    Pozdrawiam i życzę równie udanego maja! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja z Sabriną bardzo się lubię i kusi mnie zaczęcie trzeciego sezonu, a z drugiej strony nie chcę go kończyć :D

      Usuń
  3. Wspaniały wynik, tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity wynik! Życzę, żeby maj był również udany :D

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...