środa, 11 stycznia 2017

TBR na styczeń!

Niestety w ostatnim czasie udało  mi się porządnie zaniedbać tę serię, ale mam nadzieję, że wraz z nadejściem nowego roku stanę się bardziej systematyczna i uda mi się wygospodarować troszkę więcej czasu na pisanie postów. Nie przedłużając zapraszam na nowy TBR!

Na ten miesiąc mam zaplanowane do szkoły dwie lektury i są to: Hamlet i Makbet Szekspira. Oprócz tego ze szkolnej biblioteki wypożyczyłam Dziennik Anne Frank oraz Imię Róży, za które planuję się jak najszybciej zabrać. Wśród egzemplarzy recenzenckich z poprzedniego miesiąca pozostała mi do przeczytania książka Cyber Mariana - Dziś tak bardziej, Podarunek oraz Nieuniknione Oprócz tego chciałabym się zabrać za Mistrza i Małgorzatę, Prawdodziejkę i Szóstkę wron. Z racji tego, że w połowie miesiąca zaczynam ferie, mam nadzieję, że uda mi się to wszystko przeczytać.

Od czego powinnam zacząć? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...