wtorek, 17 stycznia 2017

257. Dziś tak bardziej


Nie spotkałam się jeszcze z młodą osobą, która nie kojarzyłaby Cyber Mariana. Jego nieodłączne cybergały, wąs i peruka stały się znakiem rozpoznawalnym na wielką skalę. W "Dziś tak bardziej" odsłania się nieco, daje się lepiej poznać nie tylko fanom, ale i osobom, które z ciekawości złapały tę książkę (jak ja).

Przed przeczytaniem tej książki widziałam kilka z wielu wielu filmików CM, czego zaczęłam żałować już po kilku stronach. Z mojego punktu widzenia jest to po prostu bardzo kreatywny mężczyzna, który wiele przeszedł, ale o tym w książce. W trakcie czytania, jak i po skończeniu nadrobiłam sobie wiele z jego filmików i zostaję na kanale na dłużej. To samo się tyczy książki - jeśli wyda kolejną, to muszę ją mieć, bo wydaje mi się, że spotkałam nowego idola ;)

Mimo, że autor nie pozbywa się swoich okularków, ani nie ściąga peruki to daje się poznać od innej strony. Ukazuje czytelnikom nie tylko historie ze swojego dzieciństwa czy czasów przedcybermarianowych, ale także ujawnia swoje przemyślenia. Cała książka napisana jest humorystycznie, więc od razu wiadomo, że jej autorem musiał być CM, którego cechuje niepowtarzalny humor.

"Dziś tak bardziej" to książka pełna zdjęć, humoru i ciekawych historii, którą pochłonęłam w zaskakująco krótkim czasie. Żałuję, że nie ma ona kolejnych 300 stron, ale nie można wymagać wszystkiego. Z mojej strony serdecznie polecam zapoznanie się z nią, bo jak wyżej wspomniałam jest to pozycja warta uwagi nie tylko dla fanów youtubera.

Tytuł oryginału: Dziś tak bardziej
Autor: Cyber Marian
Wydawnictwo: Insignis
Liczba stron: 296
Moja ocena: 7/10
Za książkę dziękuję Wydawnictwu!

6 komentarzy:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...