piątek, 2 października 2015

TBR na październik!


W tym miesiącu będzie mały mix. Są pozycje z mojej własnej biblioteczki, z biblioteki, egzemplarze recenzenckie, a nawet książki kupione w październiku. :)

W październiku na przeczytanie wyznaczyłam sobie 9 książek. Nie jest to dużo biorąc pod uwagę to, że moje czytelnicze wyniki zawsze przekraczają tę liczbę, ale jestem pewna, że dojdą jeszcze jakieś egzemplarze recenzenckie, więc mam nadzieję, że uda mi się przeczytać wszystkie książki z tego stosiku. "Wściekły", "Lilith. Dziedzictwo", "Rozdroża", "Serce ze szkła" i "Rzeka przeznaczenia" to egzemplarze recenzenckie. Ostatni z nich aktualnie czytam i mam nadzieję, że uda mi się w ciągu kilku najbliższych dni skończyć. "Samotnica" to już ostatnia książka wypożyczona z biblioteki, z którą muszę się jak najszybciej uporać, żeby oddać całość. "Księżyc szamana" i "Cień wiatru" to pozycje z mojej własnej biblioteczki. Postanowiłam zacząć zmniejszanie liczby nieprzeczytanych książek i zacznę to właśnie od nich. Ostatnia książka to "Wichrowe wzgórza", czyli pozycja, która znajdzie się w październikowym stosiku. Od dawna miałam zamiar ją przeczytać, więc kiedy zobaczyłam ją w Biedronce (i w dodatku na promocji!) nie mogłam jej sobie odpuścić. ;)

Dajcie znać, czy coś czytaliście i polecacie. :)

8 komentarzy:

  1. "Wichrowe wzgórza" bardzo mnie ciekawią, a także "Serce ze szkła", życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego stosika przeczytałam jedynie "Cień wiatru". Książka była bardzo ciekawa, jednak chwilami męczyła mnie i nudziła. Akcja była bardzo wolna, przydługie opisy... Mimo wszystko wolę inne książki tego autora - jak na przykład "Książę mgły".
    Reszty pozycji nie czytałam, ale mam nadzieję, że okażą się dobrą lekturą :D

    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Bo mnie zdziwiłaś, bo słyszałam bardzo pozytywne opinie na jej temat. Ale przeczytam i się okaże. ;)
      Ja również mam taką nadzieję! :P

      Usuń
  3. "Wichrowe wzgórza" na pewno Ci się spodobają. Nie wyobrażam sobie innego scenariusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ambitny plan :) Sama wyjątkowo wyznaczyłam sobie 8 książek, ale i tak jest to wersja mocno optymistyczna :D "Cień wiatru" od dawna jest moim must read, a "Serce ze szkła" zapowiada się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że na spokojnie uda mi się przeczytać tą 9-tkę i nie będę musiała pod koniec miesiąca czytać dzień i noc, żeby dobić do tego wyniku. :P

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...