piątek, 30 października 2015

Ed Sheeran. Graficzna podróż - zapowiedź


Dzisiaj nieco o rudym piosenkarzu, którego piosenki zna chyba każdy. ;)
Ed Sheeran, znany z wielu piosenek, m. in. "I See Fire", "Give Me Love", "Thinking Out Loud", po kilku latach działalności na scenie w końcu wydaje swoją w pełni autoryzowaną biografię. W swojej biografii piosenkarz opisał swoja drogę na szczyt, źródła, z których czerpie inspiracje, a także poznamy troszkę informacji na temat nagrań i koncertów, aż do wydania jego drugiego albumu X.

A na zachętę filmik z kulisami powstawania książki:)

Ja osobiście nie mogę się doczekać przeczytania powieści, gdyż jest to jeden z moich ulubionych artystów, ale o "Graficznej podróży" więcej już niebawem! 

4 komentarze:

  1. Ja też bardzo lubię jego muzykę. Z chęcią bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go i... chętnie przeczytam, jeśli tylko nadarzy się okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie osobiście okropnie kusi ta książka i czuję, że ją kupię ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Eda. Nie tylko ze względu na muzykę. Wydaje się być właśnie takim gościem, jak go wszyscy opisują. Czyli wydaje się być po prostu zwykłym, a może właśnie niezwykłym człowiekiem z pasją i różnymi zainteresowaniami, które chce rozwijać. Nawet sam chyba śpiewa o tym z jednej piosenek "You need me, I don't need you".
    Na pewno kupię, na pewno przeczytam. Ciekawa jestem również tych rysunków.

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...