wtorek, 2 kwietnia 2024

TBR NA KWIECIEŃ [2024]

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek 
// Instagram: @zmu_booklover 
 

TBR NA KWIECIEŃ!


Kwiecień będzie dla mnie dość aktywnym miesiącem, dlatego staram się nie planować zbyt wiele. Mimo to, chciałam przygotować listę książek do przeczytania, więc zapraszam!


1. All in. Serce ze szkła (egzemplarz recenzencki) 

2. Dreadful. Niebo pełne gwiazd (egz. rec.)

3. Psalm dla zbudowanych w dziczy (egz. rec.)

4. One for sorrow (egz. rec.)

5. Alcatraz kontra Bibliotekarze. Rycerze Krystalii (pożyczone)

6. Anne z Szumiących Wierzb (ebook) 

7. Wymarzony dom Anne (ebook)

8. Anne ze Złotych Iskier (egz. rec.)

9. Żmija i skrzydła nocy (audio)

10. Mile high (ebook)

11. Konflikt w Darfurze (z biblioteki)


Oczywiście standardowo liczę, że książek wyjdzie mi więcej, szczególnie że czeka mnie jeden wyjazd - a w pociągu czytanie idzie mi ekspresowo. 

1 komentarz:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...