środa, 10 kwietnia 2024

BOOKHAUL [MARZEC 2024]

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek 
// Instagram: @zmu_booklover 
 

Dzień dobry! 

Już dawno nie pokazywałam Wam nowości z mojej półki, więc chciałabym do tego wrócić. Na początek książki, które dotarły do mnie w marcu 2024!

Zaczynamy od marca, bo to pierwszy miesiąc w tym roku, w którym kupiłam książkę. Od początku roku staram się ograniczać zakupy książkowe i wyczytywać własną biblioteczkę (i Legimi), dlatego też w styczniu i lutym przybywały do mnie wyłącznie współprace. 

W marcu w ramach współprac przybyły do mnie: Desire or defense, Fallen princess, Miasto gwiezdnego pyłu, The Naturals, Dreadful. Zemsta jest najważniejsza, Anne ze Złotych Iskier, Oscarowe wojny, One for sorrow, Two for joy, Psalm dla zbudowanych w dziczy, Modlitwa za nieśmiałe korony drzew.

Do tego pojawiła mi się książka - prezent od mamy: Spare

I na koniec mój zakup: One for my enemy (nie załapała się na zdjęcie, bo pozostała w domu rodzinnym).


Jak dużo książek przybyło do Was w marcu lub też od początku roku? 

3 komentarze:

  1. Ile ciekawych tytułów. U mnie w marcu też przybyło sporo książek. Część to prezenty, część: egzemplarze recenzenckie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku kupiłam jedną książkę, trochę impulsywnie, bo miejsca brak a sporo też jeszcze tytułów nieprzeczytanych na półce.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie życzę udanej lektury. Czekam też na Twoje opinie o tych książkach. :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...