czwartek, 1 lutego 2024

TBR NA LUTY [2024]

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek 
// Instagram: @zmu_booklover 
 

Dzień dobry!  Zaplanujmy wspólnie luty!


Ze względu na to, iż będzie to mój wolny miesiąc - przede mną zaledwie ostatnie 3 z 26 zaliczeń - postanowiłam przygotować sobie dłuższy TBR i nadgonić czytanie! 

W lutym planuję poznać:

  • Cień i kość
  • Bohater wieków
  • Jonathan Strange i pan Norell
  • Łańcuch z cierni 
  • Władca dżinnów
  • Miasto jadeitu
  • Let me love you (egz. rec.)
  • Spalić wiedźmę (audiobook)
  • Księga Azraela (audiobook)
  • Wyrok (audiobook)
  • Coś jakby magia (egz. rec.)
  • Nie mogę ci powiedzieć (egz. rec.)
  • Rwanda 
  • Ocalona aby mówić
  • Zwykły człowiek
  • Jeszcze żyjemy
Pierwszy sześć tytułów chcę przeczytać w ramach maratonu MAGaton, ostatnie cztery są w tematyce mojej pracy magisterskiej, więc przeczytanie ich możemy uznać za swobodny research. Do tego trafiło do mnie kilka ciekawych egzemplarzy recenzenckich oraz chcę kontynuować swoją przygodę z audiobookami. 
Planuję dużo, a jak wyjdzie, to zobaczymy na koniec miesiąca w podsumowaniu. Trzymajcie kciuki!

1 komentarz:

  1. Widzę, że masz ambitne plany. Jeżeli chodzi o mnie to ja już dawno przestałam sobie planować tbr'y, bo nigdy się nie trzymałam swoich planów.

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...