czwartek, 4 stycznia 2024

TBR NA STYCZEŃ [2024]

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek 
/ Instagram: @zmu_booklover


Dzień dobry! 

W nowy rok wchodzę z nową energią i mam nadzieję, że utrzyma się ona jak najdłużej! W związku z tym postanowiłam zaplanować go najlepiej, a tym samym stworzyć listy to be read. 

W styczniu planuję przeczytać:

  • A young doctor's notebook
  • Meet me in Mumbai
  • The Help
  • Kontratyp (audiobook)
  • Kiedy Gracie poznała marudę (audiobook)
  • Wypieki defensywne (audiobook)
  • Wszyscy tak jeżdżą (audiobook)
  • Piasek Raszida 

W ostatnich miesiącach, w miarę możliwości, staram się sięgać po audiobooki, stąd też planuję je dodawać do list tbr. Prawdopodobnie poza wskazanymi wpadnie kilka innych tytułów, ale te chciałabym poznać jak najszybciej. 

Od czego polecacie mi zacząć?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...