wtorek, 2 stycznia 2024

TBR NA 2024!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
/ Instagram: @zmu_booklover


Dzień dobry! Nowy rok = nowy TBR!

Po raz kolejny przygotowałam dla siebie listę książek do przeczytania obowiązkowo w nowym roku. 

W 2024 zamierzam przeczytać: 

1. Baśniowa opowieść - S. King
2. Lord John - D. Gabaldon
3. Utracona i odzyskana - L. Foley
4. Serce to samotny myśliwy - C. McCullers
5. Bohater wieków - B. Sanderson
6. Meet me in Mumbai - S. Khan
7. A young doctor’s notebook - M. Bulgakov
8. Adwokaci - D. Kowalska
9. Jakbyś kamień jadła - W. Tochman
10. Ocalona by mówić - I. Ilibagiza
11. Cmentarna planeta - C. Simak
12. Miasto jadeitu - F. Lee
13. Wytępić całe to bydło - S. Lindqvist
14. Britt-Marie tu była - F. Backman
15. The Help - K. Stockett
16. Młokos - F. Dostojewski
17. Ekspozycja - R. Mróz
18. Kontratyp - R. Mróz
19. Necrovent. Metody leczenia drakonidów - J. Gajzler
20. Lekcje chemii - B. Garmus
21. Wojna makowa - R.F. Kuang
22. Love, Theoretically - A. Hazelwood
23. Cień Kitsune - J. Kagawa
24. Wojna dwóch królowych - J.L. Armentrout


24 książki na 2024 rok, z czego 16 z mojej biblioteczki. 

W poprzednim roku z TBR poszło mi znakomicie, mam nadzieję, że w tym również!

Czytaliście coś z tego? Od której polecacie zacząć? 

1 komentarz:

  1. Ambitny plan :) Ja jestem ciekaw Baśniowej opowieści i sam próbuje się przełamać do przeczytania Kinga w baśniowym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...