wtorek, 9 stycznia 2024

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE 2023!

 

Dzień dobry! 

W zeszłym roku skrzętnie notowałam każdy tytuł, dlatego też przychodzę do Was ze szczegółowym podsumowaniem roku. 

W 2023 przeczytałam 292 tytuły.

Spisywałam je z podziałem na następujące kategorie:

1) autor - 101 książek miało autora, 170 autorkę, zaś 21 tytułów było dziełem duetów

2) język oryginału - 81 tytułów było polskich autorów, zaś 211 zagranicznych

3) język w jakim poznałam historię - 24 historie poznałam po angielsku, 268 po polsku

4) gatunek:

  • reportaż, true crime, na faktach: 41
  • biografia, pamiętnik: 4
  • fantastyka, sci-fi, mity: 68
  • fikcja, obyczajowe: 27
  • romans: 41
  • YA/NA: 41
  • klasyka: 0
  • literatura piękna, poezja: 8
  • thriller, kryminał, horror: 16
  • komiksy/dziecięce: 8
  • esej, poradnik, naukowe: 28

5) forma: 170 książek poznałam w papierze, 69 w ebooku, a 53 w audiobooku.


Do tego średnia ocen tych książek wyniosła 6,91, a 134 z książek poznałam z własnej biblioteczki & współprac.


Jak wyglądał Wasz 2023? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...