środa, 30 marca 2022

DZIEWIĄTE URODZINY BLOGA! [30.03.2022]

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover

Dzień dobry!

Tym razem, jak i co roku w ten dzień, chciałabym serdecznie podziękować Wam za obecność. 

Parę słów o książkach jest częścią mnie od dziewięciu (!) lat. Tworzyłam tutaj przez wszystkie etapy edukacji - od końca podstawówki, przez gimnazjum, liceum i po obecne studia. Teraz jest mnie nieco mniej, ale wciąż staram się dzielić z Wami wrażeniami z lektur, szczególnie tych wartościowych.

Dziękuję! Doceniam fakt, że razem tworzymy to miejsce i wymieniamy się spostrzeżeniami! ❤

3 komentarze:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...