niedziela, 15 grudnia 2019

482. Zawsze i na zawsze

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Lara Jean wkracza w najlepszy dla siebie czas - ostatni rok szkoły. W życiu miłosnym układa się jej jak mało komu, gdy wraz z ukochanym Peterem podbija świat. Szczęście w miłości znajduje nawet jej tato, który rozważa drugie małżeństwo. Niestety w życiu szkolnym nie jest tak kolorowo, a zbliżający się nieubłaganie wyjazd na studia nie tylko martwi Larę Jean, ale i odsuwa ją od Petera...

"Zawsze i na zawsze" to idealne zwieńczenie historii młodej Lary Jean. Wraz z nią przeżywałam swoje dylematy i chcąc nie chcąc w wielu sprawach musiałam się z nią zgodzić, szczególnie w sprawach związanych z dalszą edukacją.

Ten bestseller przypomniał mi na nowo jak uwielbiam pióro pani Han i od razu po skończeniu książki za nim zatęskniłam. Chciałabym w najbliższej przyszłości poznać inne jej książki, jednak sesja zbliża się nieubłaganie. Pomimo tego wierzę, że poznam jej inne książki, które dorównają lekkością i humorem serii O Chłopcach.

Jeśli jeszcze nie znacie Lary Jean, to najwyższa pora by sięgnąć po jej historię. To nieco zagubiona i momentami chaotyczna nastolatka, która wierzy w wielką miłość, a jedną z jej pasji jest pieczenie. Wspominałam o tym już przy okazji recenzji wcześniejszych tomów (Do wszystkich chłopców, których kochałam i P.S. Wciąż cię kocham), ale ponowię - podczas czytania tych książek należy zaopatrzyć się w coś smacznego, ponieważ słodkie przepisy sprawią, że Wasze brzuchy dadzą o sobie znać!

Nie sądziłam, że tak będzie, ale już żałuję, że ta historia się zakończyła. Obserwowanie przez trzy tomy jak Lara Jean dorasta do wielu decyzji było budujące i pocieszające, ale jednocześnie żałuję, że skończyło się tak szybko. Po przeczytaniu tej książki potrzebowałam czasu by uświadomić sobie pewną oczywistość - już teraz tęsknię za Larą Jean i Peterem, za jej siostrami, i przyjaciółmi, z którymi zdążyłam się zżyć. Mam nadzieję, że nie jestem w tym osamotniona, więc jeśli znacie już te książki dla młodzieży, to napiszcie mi o tym poniżej!

Tytuł oryginału: Always and Forever
Autorka: Jenny Han
Seria: O Chłopcach (#3)
Wydawnictwo: Kobiece Young
Liczba stron: 376
Moja ocena: 8/10

2 komentarze:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...