czwartek, 1 sierpnia 2019

Podsumowanie lipca!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Lipiec się skończył, więc pora go podsumować!

Przeczytane:
1. Podróż tysiąca mil - Richard Paul Evans (288 stron)
2. Trinkets - Kirsten Smith (328 stron)
3. Zbuntowane serce - Vi Keeland & Penelope Ward (272 strony)
4. Idealny mężczyzna - Kirsten Ashley (544 strony)
5. Lęk. Jak sobie radzić z chorobą naszych czasów - Augusto Cury (176 stron)
6. Historia wilków - Emily Fridlung (288 stron)
7. Ring girl - K.N. Haner (280 stron)
8. Wymarzony mężczyzna - Kristen Ashley (576 stron)

Liczba stron: 2 752
Dziennie: 88

Obejrzane:
a) seriale:
1. Agenci NCIS - 8 sezon (24 odcinki) i 14 odcinków z 9 sezonu (na 24)
2. Gossip girl - 1 sezon (18 odcinków), 2 sezon (25 odcinków)

b) filmy:
1. Protektor

Lipiec?
Kolejny miesiąc wolnego za mną, teraz pozostały dwa miesiące do rozpoczęcia studiów. Lipiec był miesiącem dużo trudniejszym od maja czy czerwca ze względu na stres związany z wyborem uczelni, podaniami. Nie wiem czy decyzje przeze mnie podjęte są słuszne, ale okaże się to dopiero w październiku. Póki co staram się nie stresować nadchodzącymi wydarzeniami.
Pracując nie miałam zbyt wielkiej ochoty na czytanie, więc wynik jest, jak dla mnie, zbyt mały, ale liczę na to, że w sierpniu się w pewnym stopniu odkuję. Zamiast tego przez Netflixa przepadłam w Plotkarze (Gossip girl) i pod koniec miesiąca moje czytanie stanęło w miejscu właśnie przez ten serial.


Sierpień?
Prawdopodobnie ostatni miesiąc mojej pracy i przedostatni miesiąc moich wakacji zapowiada się jak na razie czytelniczo. Mam nadzieję, że uda mi się poczytać więcej niż w lipcu, a także więcej pisać. Poza tym nie mam innych planów, więc pewnie ten miesiąc również prześlizgnie mi się między palcami, ale póki mogę, to będę korzystać z lenienia się i odpoczywania.

Jak Wam minął lipiec? Jakie macie plany na nowy miesiąc?

8 komentarzy:

  1. O proszę, nie był taki zły ten lipiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle :) u mnie jakieś pięć książek, ale nie liczę.
    Na pewno dużo więcej filmów.
    A z seriali to cały 3 sezon Stranger Things :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik! Gratuluję i życzę zaczytanego sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Gratuluję i życzę jeszcze bardziej udanego sierpnia :)

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...