wtorek, 27 sierpnia 2019

466. Z widokiem na miłość

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek

Holly Ashton to świetna architektka z Sydney, z głową pełną pomysłów i godnym podziwu oddaniem pracy. Poza jednym dniem w roku, tj. swoimi urodzinami, ciężko pracuje na swój wizerunek. Magiczny dzień urodzin jest dla niej dniem żałoby i zajadaniem smutku odkąd zmarła jej mama. I to właśnie w ten dzień, w swoje dwudzieste piąte urodziny Holly poznaje swojego nowego klienta - Ryana, który spróbuje pokazać jej czym jest miłość.

Nowość od Kate Sterritt to książka, którą nie sposób odłożyć przed jej zakończeniem. Lekkie pióro autorki dopełniało ciekawie zbudowaną fabułę, a nowo wprowadzane wątki intrygowały na tyle, by śledzić dalszą akcję.

Kreacja bohaterów była dość specyficzna, gdyż nie miałam większego problemu z domyśleniem się ich kolejnych kroków, a jednocześnie polubiłam ich na tyle, że chciałam dalej o nich czytać. Schematyczność, którą zauważyłam, wynika z mojego przesytu literaturą tego typu. Znam takich książek zbyt wiele i w tym momencie trudno jest mnie czymś zaciekawić i zaskoczyć.

"Z widokiem na miłość" to naprawdę udany debiut, jednak przez natłok romansów na rynku może wydawać się schematyczny. Bardzo szybko wciąga, a jednocześnie nie bardzo chcemy się z nią rozstawać, gdy ilość stron zaczyna się kurczyć. Książka zaciekawiła mnie na tyle, że mam w planach sięgnąć po inne tytuły tej autorki i mam nadzieję, że będą równie udane, a może i lepsze. Dzięki przystępnemu i lekkiemu językowi czyta się praktycznie sama, więc wystarczy ją otworzyć i pozwolić na zajęcie kilku godzin.

Tytuł oryginału: The Holly Project
Autorka: Kate Sterritt
Wydawnictwo: Kobiece
Liczba stron: 296
Moja ocena: 7/10

16 komentarzy:

  1. Jeśli kiedyś się na nią natknę, pewnie spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra lubi takie książki, akurat niedługo ma urodziny. Chyba znalazłam prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli wpadnie mi w łapki to przeczytam :)
    www.whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałam się. Będę miała na uwadze ten tytuł

    OdpowiedzUsuń
  5. Debiut udany wiec czekam na kolejne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W realu nie ma widoku na miłość to choć w fikcyjnym świecie się chętnie zatracę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm zawsze jestem ciekawa debiutów :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...