środa, 4 stycznia 2023

Podsumowanie roku 2022!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover

 

Dzień dobry! Stary rok się skończył, więc przyszła pora, aby go podsumować.

W tym roku stawiam na podsumowanie liczbowe, do którego Was serdecznie zapraszam. Mam nadzieję, że za rok moje wyniki okażą się podobnie ładne!

Na wstępie chciałabym jeszcze podziękować Wam za ten rok. To kolejny rok naszych wspólnych działań na tym blogu - już dziewiąty, w marcu stuknie nam dziesięć lat razem! Dziękuję, że jesteście, czytacie i podsyłacie swój feedback po moich opiniach. 

A teraz nie przedłużając, przejdźmy do liczb!


Przeczytane:  200

- w tym z mojej biblioteczki: 95

- z abonamentów/ pożyczone: 76

- z biblioteki: 29


Papierowe: 136

E-booki: 32

Audiobooki: 32


Współprace: 50

Sprzedane: 158

Oddane: 104

Kupione: 46

Prezenty: 3


Przechodząc do podziału gatunkowego, w minionym roku postanowiłam skrzętnie zapisywać każdy poznawany tytuł, zarówno dzieląc książki na język, jak i na gatunki. Wyniki mnie nieco zaskoczyły. 


Po polsku: 185

Po angielsku: 15


Reportaż, true crime, na faktach: 50

Biografia, pamiętnik: 7

Fantastyka, sci-fi, mitologia: 28

Fikcja, literatura obyczajowa: 23

Romans: 17

YA / NA: 29

Klasyka: 11

Literatura piękna, poezja: 4

Thriller, kryminał, horror: 14

Komiks: 4

Esej, poradnik, nauka: 13


Jeśli chodzi o filmy, to w minionym roku poznałam ich 93. Zdarzały się lepsze i gorsze, ale wszystko to wymienię w zbiorczym spisie wszystkich obejrzanych filmów w 2022. Książkowa wersja również się pojawi, już niedługo - mam nadzieję, że Was zainteresuje. Wszystkie te tytuły pojawiły się w comiesięcznych podsumowaniach, jednak teraz skleję je wszystkie i wskażę najlepsze i najgorsze (moim zdaniem) historie! 

Seriali niestety nie jestem w stanie zliczyć zbiorczo, bo część zaczynałam, a część kończyłam, jednak jeśli zechcecie to mogę wrzuci również zbiorczy wpis odnoście wszystkich produkcji poznanych w 2022. 


Jak minął Wam 2022? Ile książek, filmów poznaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...