piątek, 31 lipca 2020

Podsumowanie lipca!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek // IG: zmu_booklover

Pierwszy prawdziwy miesiąc wakacji za mną!

Przeczytane:
1. Córka gliniarza - Kristen Ashley (512 stron)
2. Zmysłowy anioł stróż - Kristen Ashley (512 stron)
3. Korea Północna. Dziennik podróży - Michael Palin (200 stron)
4. Jak poderwać drania. Rhett - Sara Ney (496 stron)
5. Someone new - Laura Kneidl (480 stron) 
6. Trzej muszkieterowie - Alexander Dumas (750 stron) 
7. Złączeni honorem - Cora Reilly (285 stron)
8. Złączeni obowiązkiem - Cora Reilly (282 strony)
9. Złączeni nienawiścią - Cora Reilly (242 strony)
10. Upiór z Canterville - Oscar Wilde (33 strony)
11. Donald Trump. Przedsiębiorca i polityk - Łukasz Tomys, Piotr Napierała (141 stron)
12. Dream again - Mona Kasten (328 stron)

Liczba stron: 4 261
Dziennie: 137

Obejrzane:
a) filmy:
1. The Old Guard (2020)

b) seriale:
1. Sons of Anarchy - 46 odcinków
2. Jeffrey Epstein. Obrzydliwie bogaty - 4 odcinki
3. Dark - 1 odcinek
4. Zagadki kryminalne panny Fisher - 3 odcinki

Lipiec?
Ten miesiąc minął mi niesamowicie szybko, nawet nie wiem kiedy. Moją rutyną była pełnoetatowa praca i próby wieczornego czytania, bądź sluchania audiobooków. W wolne niedziele nadrabiałam seriale - udało mi się skończyć 1 sezon SoA, nadrobić 2, 3, a także zacząć 4 sezon tego serialu. Obejrzałam także miniserial o Epsteinie i jestem tym człowiekiem jeszcze bardziej obrzydzona, niż wcześniej. Zaczęłam także 3. sezon Dark i mam zdanie takie jak wcześniej - ten serial nadaje się u mnie wyłącznie do sprzątania, gotowania lub składania prania, ale zdecydowanie nie do oglądania go jednym ciągiem. Zbyt szybko mnie nudzi - ten jeden odcinek oglądałam na 2 raty. A żeby było nieco weselej obejrzałam również 3 odcinki perełki o pannie Fisher, która skradła moje serce!
Film obejrzałam tylko jeden, ale mimo swej długości (2 godziny) porwał mnie i przyjemnie spędziłam przy nim czas. Liczę na kolejną część!

Sierpień?
Na sierpień moje plany sie nie zmieniają - dalej w zamiarze są książki, seriale i filmy, a jak to wyjdzie zobaczymy za miesiąc w podsumowaniu. Po cichu liczę żeby było lepiej niż w lipcu, ale nie chcę też zapeszyć.

Co ciekawego czytaliście? Jak minął Wam lipiec?

10 komentarzy:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...