poniedziałek, 30 marca 2020

To już siedem lat! [URODZINY]

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek

Siedem lat! Dość szybko poszło, prawda?

Rok temu pisałam, że blog przeszedł ze mną wszystkie etapy edukacji - założony jeszcze w 6. klasie szkoły podstawowej, a skoro obecnie jestem na drugim semestrze studiów, to pozostaje mi się tylko pod tym podpisać.
Nie sądziłam, że uda mi się robić coś przez tak długi okres czasu, jakim jest siedem lat, ale najwidoczeniej słowa "Gdy robisz coś, co kochasz, to nie przepracujesz ani dnia" sprawdzają się także i u mnie, ponieważ pisanie o książkach niezmiennie sprawia mi tę samą przyjemność.
Tym razem, tak jak i co roku, dziękuję wszystkim czytelnikom, Wydawcom i Autorom, którzy mi zaufali w przeciągu ostatnich lat!

6 komentarzy:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...