niedziela, 23 czerwca 2024

Podsumowanie maja!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek //
Instagram: zmu_booklover


Omówmy zaległy maj!
 

Przeczytane:

1. Jak naprawdę działa świat - Vaclav Smil (456 stron), 5/10

2. Ślady nocy - Leila Mottley (352 strony), 3/10

3. Pan Zły Numer - Lynn Painter (352 strony), 5/10

4. To się może nie udać - Abby Jimenez (448 stron), 8/10

5. Fighting Hard for me - Bianca Iosivoni (352 strony), 8/10

6. Love in the time of serial killer - Alicia Thompson (336 stron), 8/10

7. Mara Dyer. Tajemnica - Michelle Hodkin (408 stron), 7/10

8. Miłosna dogrywka - Poppy J. Anderson (206 stron), 6/10


Liczba stron: 2 910

Średnia ocen z maja: 6,25


Obejrzane:

a) seriale:

1. The Good Doctor - 12 odcinków

2. Dr House - 4 odcinki


Maj?

Cóż to był za stresujący miesiąc! 

Napisałam ważny egzamin, oddałam ostatni rozdział pracy magisterskiej, rozpoczęłam ostatnią podwójną sesję. Było ciężko, ale starałam się znaleźć też chwile na odpoczynek - udało mi się spotkać moją cudowną Wiktorią, a dzięki temu stres na pewien czas zawsze mi odchodzi. 

Przez ilość obowiązków zabrakło mi czasu i chęci na czytanie, ale - spojler - odbiłam sobie to w kolejnym miesiącu. Czytałam głównie dla odpoczynku od dużej ilości nauki, w tym samym celu wróciłam do seriali. Czy Was też odprężają seriale medyczne? 


Jak minął Wam maj? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...