piątek, 1 grudnia 2023

To, co skrywamy przed światem

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
// Instagram: @zmu_booklover
 

Nash Morgan to komendant policji w Knockemout, idealny z braci Morgan. Obecnie na etapie rekonwalescencji i powrotu do siebie po postrzale. Nie czuje się najlepiej - ani psychicznie ani fizycznie - ale prędzej zapadnie się pod ziemie, niż powie o tym komukolwiek. Nie spodziewa się jednak, że nic nie ukryje się przed jego bystrą sąsiadką Liną. Kobietą, która rozumie go jak nikt inny i którą będzie próbował zatrzymać w miasteczku wszelkimi dostępnymi środkami.

Lina niesie swój bagaż, który zamierza chronić i ukrywać za wszelką cenę. W miasteczku jest tylko przelotem, zamieszkania w nim nie uznaje, tak samo jak stałych związków. Szybki romans ze stróżem prawa jest jej na rękę, dopóki Nash nie zaczyna przekonywać jej do zapuszczenia korzeni...

Lucy Score - cóż ty uczyniłaś?! Kolejny tom mojej ulubionej serii, kolejne wielkie zauroczenie. Poziom pierwszej części został utrzymany zarówno fabularnie, jak i poprzez same postaci, a nie ukrywam, że tego obawiałam się najbardziej. Jednak wobec braku zarzutów czekam z utęsknieniem na ostatni tom!

Druga część i po raz drugi moja uwaga spadła na tłumaczenie. Jak pisałam przy okazji recenzji "To, co zostaje w nas na zawsze" tu również brakuje konsekwencji w jednorodnym tłumaczeniu lub nietłumaczeniu zwrotów. 

Ta część to kolejna cegiełka, którą pochłonęłam w szybkim tempie. Autorka pisze w lekki sposób, przemycając wiele wątków - w tym również tych trudniejszych (dla bohaterów i odbiorców) - a przy tym utrzymując wysoki poziom humoru i sarkazmu między wiodącymi postaciami. 


Tytuł oryginału: Thinghs We Hide from the Light 

Autorka: Lucy Score

Seria: Knockemout (#2)

Wydawnictwo: Gorzka Czekolada

Liczba stron: 688

Moja ocena: 8/10

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu! 


I Współpraca recenzencka z Wydawnictwem I 

1 komentarz:

  1. Jeśli pierwszy tom mi się spodoba, na pewno od razu sięgnę po kontynuację.

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...