czwartek, 30 maja 2013

Stosik biblioteczny 2

Wczoraj także wybrałam się do biblioteki , a o to cuda, które tam znalazłam.
 Znowu wyszło odwrócone ;d i niewyraźne ;c ale trudno.
Od lewej :
1. ,, Akademia wampirów " - Richelle Mead
2. Wojna czarownic 2 ,, Lodowa pustynia " - Maite Carranza
3. Wojna czarownic 3 ,, Przekleństwo Odi " - Maite Carranza
4. ,, Wybranka bogów " - P. C. Cast
5. Maximum Ride ,, Eksperyment ,,anioł" " - James Patterson
6. -,- ,, Zegnaj szkoło na zawsze " - James Patterson
7. -,- ,, Ratowanie świata i inne sporty ekstremalne " - James Patterson
8. Pocałunki wampira ,, Miłość po grób " - Ellen Schreiber


8 komentarzy:

  1. Super stosik zazdroszczę ci biblioteki, w mojej można wypożyczyć maksymalnie 4 książki, do tego wszystkie już wyświechtane i poklejone taśmą ;D
    Zapraszam do mnie: na-ostatniej-stronie.blogspot.com
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciebie też :)
      Biblioteka faktycznie fajna i wgl może jak powiesz, że to do zrecenzowania to może pozwoli ci wypożyczać więcej

      Usuń
  2. polecam Maximum Ride, tu masz też fajny blog poświęcony serii: freerthanyou.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok dzięki Właśnie czytałam recenzje i stwierdziłam , że fajne więc skoro okazja to wypożyczę :)

      Usuń
  3. Polecam "Akademię wampirów", ale tylko pierwsza część.
    Reszta jest bardzo kiepska ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pustynia Lodowa" właśnie na mnie czeka wraz z "Przekleństwem Odi";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam " Pustynię Lodową" - jest b. ciekawa i zaczynam " Przekleństwo Odi " - też ciekawie się z początku ( do ok 40 strony na razie przeczytałam :) ) zaczyna :)

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...