poniedziałek, 1 kwietnia 2013

3. Crescendo

Tytuł : Crescendo
Oryginalny tytuł : Crescendo
Autor : Becca Fitzpatrick
Seria : Szeptem
Tom : 2
Wydawnictwo : Otwarte
Liczba stron : 394
Ocena : 8/10


Szczerze przyznam, że po przeczytaniu pierwszej części ( Szeptem ) z chęcią sięgnęłam po kolejną, bo jak wcześniej wspomniałam czytała się ją szybko i przyjemnie. Zostałam oczywiście mile zaskoczona.
           
Książka jest kontynuacją losów Nory Grey i jej Anioła Stróża - Patcha. Zakochani spędzając razem czas są bardzo szczęśliwi, lecz po pewnym czasie ich spokój zostaje zakłócony. Patch zaczyna coraz bardziej unikać Nory. Nora nie rozumiejąc jego dziwnego zachowania zaczyna go śledzić i jak odkrywa później chłopak zaczyna spotykać się z jej wrogim #1 - Marcie Millar.
           
Nora również coraz częściej zaczyna słyszeć w głowie głos ojca, który został zamordowany 1,5 roku wcześniej. Przyjaciółka Nory - Vee myśląc, że ta wariuje powoli się od niej odsuwa.
 Na jaw wychodzą nowe fakty. Tajemnice budzą w dziewczynie niepokój, a niepewność zamienia się w strach.

Kto naprawdę zamordował ojca Nory ?
Czy Patch i Nora będą ze sobą ?
       
Książka jest bardzo ciekawa. Mogę z czystym sumieniem polecić ją wszystkim, którzy chcą            zapoznać się bliżej ze stojącą na wysokim poziomie powieścią paranormal.
Akcja książki jest wartka i dynamiczna.
Według mnie książka warta była przeczytania i nie mogę doczekać kiedy wezmę się za trzecią część - Cisza. :)

Pozdrawiam, Oczytaaaanaa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...