poniedziałek, 1 kwietnia 2013

4. Dziedzictwo mroku

Tytuł: Dziedzictwo mroku
Autor: Bree Despain
Tom: 1
Wydawnictwo: Galeria Książki
Liczba stron: 432
Cena z okładki: 39,90 zł
Ocena: 9/10


,,Dziedzictwo mroku" to pierwsza część trylogii fantasy napisanej przez Bree Despain. Można tu odnaleźć bardzo popularny wątek istot fantastycznych. Można się też doszukać podobieństw z powieściami Stephenie Meyer, czyli dziewczyna zakochana w istocie ponadprzeciętnej, która odwzajemnia jej miłość. Ale z pewnością ,,Dziedzictwo mroku" nie są żadną kopią ,,Zmierzchu".

Główną bohaterką jest Grace Divine - córka pastora. Jest nastolatką, która uczy się w szkole plastycznej. Pewnego dnia do jej szkoły zapisuje się Daniel - chłopak, który 3 lata wcześniej przyjaźnił się z jej bratem - Jude'm, a w którym ona się podkochiwała. Jedna teraz jej brat nienawidzi Daniela i jest wściekły, gdy ten kontaktuje się z jego rodziną. Czy jest to związane z tym, że 3 lata temu, gdy Daniel zniknął Jude został znaleziony nieprzytomny i skąpany we krwi ? Musicie przeczytać książkę, aby się dowiedzieć.
               Tymczasem w mieście zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Ludzie i zwierzęta są zabijani przez tajemniczego potwora.

Akcja książki, choć na początku zdawała się być nudna i powolna, później nabrała szybkiego tempa i chwilami miałam problemy , z oderwaniem się od niej. Choć wystąpiły w niej mrożące krew w żyłach momenty chciało się więcej ich i więcej. Książka zawiera wiele tajemniczych wydarzeń i nie tylko...

,,Dziedzictwo mroku" wywarły na mnie pozytywne wrażenie, a ich autorka wszystko dokładnie wszystko opisuje, dlatego z chęcią sięgnę po następną część, czyli ,,Łaskę utraconą" .

Pozdrawiam, Oczytaaaanaa :)

4 komentarze:

  1. *"Dziedzictwo" (:
    Książkę czytałam, faktycznie dobra jest . :) okładka jest świetna, fabuła przewidywalna, ale nudno nie jest i bohaterowie, of kors.. ^^ uwielbiam Daniela, reszta też jest git . (: jak skitrasz drugą cześć, to daj znać . :D

    I zapraszam do siebie, "Karmazynowa Korona" już na blogu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba książka... Daniel jest bardzooo fajny i wgl. Troszkę się na początku ciągnie ale ja baaardzo rzadko czytam książki... A sama "oczytaaaanaa" mi ją pożyczyła :D Dzięki ci :*** P.S. Do końca roku ci ją oddam :)!

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...