poniedziałek, 19 sierpnia 2013

16. Rudowłosa

Tytuł: Rudowłosa
Oryginalny tytuł: Red - Headed Stepchild
Autorka: Jaye Wells
Tom: 1
Seria: Sabina Kane
Wydawnictwo: REBIS
Liczba stron: 348
Cena z okładki: 29,90 zł
Ocena:  +9/10



 Książka została wydana w 2010 r. przez wydawnictwo REBIS.

Ona również zainteresowała mnie swoją okładką i opisem, więc zapragnęłam ją przeczytać .

Po mojej odskoczni ( " Spojrzeniu elfa ") zapragnęłam wrócić ponownie do wampirzych opowieści, bądź wątków.
Jak na razie mój instynkt, co do wyborów książek mnie nie zmylił miałam nadzieję, że i tym razem się nie zawiodę i oczywiście miałam rację.
Pierwszy tom z serii Sabina Kane bardzo mnie zainteresował i zainspirował.
Jak wiadomo z poprzedniego zdania główną  bohaterką jest Sabina Kane, która jest pół wampirzycą, pół magiem.

Jej ojcem zmarł przed jej narodzinami, a matka podczas porodu.
Jedyna rodziną dziewczyny od strony matki jest  babka Lawinia, która zajmuje jedno z trzech najważniejszych miejsc w Radzie.
Z rodziną ojca nigdy się nie kontaktowała, co jak później się okazało było błędem...

Hmm może skończę opowiadać o jej rodzinie i zacznę pisać o niej samej .
Sabina jest płatną wampirzą zabójczynią, oczywiście bardzo znaną przez co ma wielu wrogów...
Przez intrygi jej babki w końcu Sabina zmuszona jest zabić swojego przyjaciela.

Po jakimś czasie babka zleca jej zabicie Clovisa Trakiya, który jest założycielem pewnej organizacji, która ma na celu zjednoczenie wampirów i magów, w celu zaprzestania wojen.
Jednak, aby go zabić musi bardzo przekonale pokłócić się z babką.

Po pewnym czasie dziewczyna zaczyna współpracować z pewnym magiem - Adamem, u boku którego poznaje smak miłości . . .
Mag opowiada o jej rodzinie .
Wkrótce potem zostaje stoczona walka w pewnych winiarniach...

O czym opowiedział jej mag?
Po czyjej stronie stanie dziewczyna podczas bitwy ?
Kim jest Vinka i co się z nią  stanie w tejże opowieści ?
Czy Adam przeżyje walkę ?
                     
Akcja dynamiczna, styl lekki . Autorka dość szczegółowo opisuje zdarzenia i postacie nie tracąc przy tym wątku.
Książkę czyta się szybko, a ja mogłam zasnąć dopiero kiedy ją dokończyłam, więc wiem, że jest bardzo wciągająca.
 Jeśli chodzi o pozyskanie książki pożyczyłam ją od kuzynki.
                     
Według mnie "Rudowłosą" warto przeczytać, ale nikogo nie zmuszam :).
Mam nadzieję, że jeśli jednak zdecydujecie się ją przeczytać na pewno przypadnie Wam do gustu.
 
Dostawałam już propozycje zabaw typu.: za 1 komentarz mam dać 1 fakt o sobie itp.
Jeśli ktoś chciałaby coś wiedzieć proszę pisać, bądź można podawać propozycje innych zabaw :) .


Pozdrawiam, Oczytaaaanaa :)
                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...