niedziela, 28 lipca 2013

The Versatile Blogger














Hejka, to znowu ja :) !
Już dziś recenzja była, więc teraz coś specjalnego.
Mój blog został nominowany do zabawy blogowej przez Tali Domi , za co szczerze dziękuję !
A o to jej zasady :
1. Podziękować nominującemu blogerowi.


2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.




3. Ujawnić 7 faktów o sobie.




4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.




5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Czas na fakty  . . .


1. Mój tato ma pasiekę, lecz mimo tego wciąż boję się pszczół.
2. Nie lubię udawać kogoś kim nie jestem.
3. Uwielbiam grać w Pou.
4.Po przeczytaniu " Psa, który jeździł koleją " zaczęłam płakać.
5. Lubię język polski .
6. Boję się utraty przyjaciół .
7. Wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia.


Nominowane blogi to :
15.http://ksiazkamojprzyjaciel.blogspot.com/

Mam nadzieję, że autorzy owych blogów ucieszą się równie mocna jak ja :) !

14 komentarzy:

  1. dziękuje za nominacje - odpowiedzi jutro umieszczę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Czwarty fakt mogłabym napisać również u siebie. Ryczałam jak bóbr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :).
      Mimo, że tak książka jest tak smutna ja do niej dość często wracam :) .

      Pozdrawiam, Oczytaaaanaa :)

      Usuń
  4. Hej :)!
    Wszystko pięknie, ładnie, ale fajniej by się czytało, gdybyś chociaż w pewnym stopniu rozwinęła poszczególne punkty ;). Tylko nie weź tego za moje marudzenie, po prostu niektóre pozycje mnie zaciekawiły, a przykładowo nie wiem o czym piszesz ;P. Na przykład nie mam zielonego pojęcia co to jest to Pou ;D.

    Pozdrawiam ciepło i życzę Ci spokojnej nocy :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pou to gra na telefon, w której zajmuje się pupilem ( karmi go, kąpie, gra z nim itp. ). Mnie ta gra bardzo wciągnęła, więc ją b. lubię .

      Mam nadzieję, że dobrze to wytłumaczyłam :) .
      Pozdrawiam, Oczytaaaanaa :)

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację ;)
    Nie wiem kiedy umieszczę odpowiedzi, bo jestem u rodzinki i nie siedzę za wiele na komputerze, ale postaram się jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od punktu 2 do 7 wszystko się zgadza. Mamy ze sobą wiele wspólnego. Może jesteś moją siostrą? :D Pozdrawiam, Livresland :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm bardzo możliwe :)
      Czyżby rozdzielone rodzeństwo ? ;)


      Pozdrawiam, Oczytaaaanaa :)

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...