niedziela, 28 lipca 2013

13. Maskarada

Tytuł : Maskarada
Oryginalny tytuł : Masquerade
Autor : Melissa de la Cruz
Tom : 2
Seria : Błękitnokrwiści
Wydawnictwo : Jaguar
Liczba stron : 315
Cena z okładki : 34,90 zł
Ocena : +5/10



Książka jest drugą częścią serii " Błękitnokrwiści " napisanej przez Melissę de la Cruz .
"Maskarada" została wydana w 2010 r. w Warszawie przez wydawnictwo Jaguar .

                         
W tej części główną bohaterką jest Schuyler Van Alen, która po tragicznej śmieci swej babki jedzie odnaleźć dawno zaginionego dziadka - Lavrenc ' a Van Alena .
Po dłuższej wędrówce w Wenecji , Schuyler odnajduje swojego dziadka, który niestety słysząc o Croatan nie może pomóc .
                            Po krótkim namyśle Lavrenc ' e  decyduje się na przeprowadzkę do Nowego Jorku.

W kolejnych dniach, wraz z przybyciem Lavrenc'a Van Alena dowiaduje się o sekretach i planach Charlesa Force ( ojca Mimi i Jacka ), a Mimi staje przed sądem . . .
Co planuje Charles Force ?
Kto i w jaki sposób uratuje Mimi ?
Czy Mimi przekona się w końcu co do Schuyler ?
 
Akcja dynamiczna, chociaż później nie bardzo się rozkręca.
Autorka ( według mnie ) pisze dużo szczegółów i w nieładzie, przez co książka była dla mnie trudna do zrecenzowania.
                       
Styl jest dość ciężki, ale ogólne wydarzenia i opisy w książce dały mi do namysłu i postanowiłam przeczytać kolejną część, która mam nadzieję będzie lepsza .
A może ktoś już czytał ?
Jeśli tak to proszę o tytuł w komie i ocenienie w skali od 1 do 10 .

Moim zdaniem książka jest dobra, ale ja się nią nie zachwycam.
Książkę tą mogę polecić - jeśli w ogóle mogę - osobom lubiącym książki o istotach fantastycznych.
                       
Wiem, że wiele osób nie zgodzi się z tą opinią, ale pamiętajcie, że każdy ma prawo do własnego wyboru i własnej wypowiedzi.
A, więc żegnajcie i do następnej recenzji :)


Pozdrawiam, Oczytaaaanaa :)


4 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Szczegóły u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za "Błękitnorwistymi" więc chyba raczej podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...