niedziela, 9 września 2018

371. Przyciągnij miłość


Przyciągnij miłość jest poradnikiem, a konkretniej przewodnikiem w temacie budowania relacji w związku. Za sprawą wieloletniego doświadczenia autorki wiemy, że treści tam zawarte sprawdziły się u wielu Polek i Polaków w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach.

Autorkę, Agnieszkę Przybysz, i jej zdolności coachingowe znam już od czasu przeczytania jej wcześniejszej książki, Kobiecej mocy. Również był to poradnik, jednak odnosił się do kobiet i wartości, które mogły się u przedstawicielek płci pięknej gdzieś zagubić. Jak wspominałam wówczas w recenzji była to książka motywująca i podnosząca na duchu i przyznam, że tego również oczekiwałam po najnowszej pozycji. Ale co tak naprawdę udało mi się odnaleźć w Przyciągnij miłość?

Zdecydowanie jeśli poszukujecie książki, która pozwoli Wam uleczyć złamane serce, a nawet na nowo otworzyć się na miłość i rozpocząć poszukiwania jednej z wielu(!) Bratnich Duszy, to jest to książka dla Was. Agnieszka Przybysz opracowała przewodnik po budowaniu relacji nie tylko od momentu, gdy zaczyna się układać, ale od samiuśkiego początku, czyli także od poszukiwania wybranka/wybranki serca. Poza relacjami w związku odnaleźć tu można informacje i rady odnośnie budowania i utrzymywania relacji ze współpracownikami, a nawet, rodem z Kobiecej mocy, sporą dawkę motywacji, siły i wiary w siebie, o której czasem zdarza się zapomnieć.

Język książki jest prosty i przyjemny w odbiorze, pokuszę się nawet o stwierdzenie, że autorka traktuje odbiorców jak kolegów i koleżanki, Historie przedstawione w książce są naprawdę różne, niektóre inspirują, w inne ciężko jest uwierzyć, a mają za zadanie pokazać, że rady pani Przybysz sprawdzają się w stu procentach. Jak jest naprawdę? Wydaje mi się, że należy przekonać się na własnej skórze i związku.

Na koniec każdego rozdziału autorka odsyła nas do zajrzenia na jej stronę w poszukiwaniu dodatkowych materiałów, które mają uzupełnić książkę, jednak jest to jednocześnie wada, jak i zaleta. Owszem, można zajrzeć i wiem, że wiele osób po przeczytaniu książki może czuć niedosyt i przenieść się na stronę, ale osobiście nie byłam zadowolona z tego usilnego zachęcania. O wiele lepiej, według mojej opinii, sprawdziłaby się strona lub dwie opisujące dokładnie materiały dostępne na stronie i jestem pewna, że chętni odnaleźliby wszystko, czego potrzebują. Można to uznać za moje czepialstwo, jednak wyraźnie rzucało mi się to w oczy i nie mogłam o tym nie wspomnieć.
Mimo powyższego oczywiście wszystkich potrzebujących rad odnoście budowania i utrzymywania relacji serdecznie zachęcam do poznania tego przewodnika i w głębi serca wierzę w to, że pomoże!

Tytuł oryginału: Przyciągnij miłość
Autorka: Agnieszka Przybysz
Wydawnictwo: Nowa Proza
Liczba stron: 320
Moja ocena: 7/10
Za książkę dziękuję Wydawnictwu!

8 komentarzy:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...