wtorek, 29 maja 2018

Podsumowanie maja!

Maj był miesiącem zakręconym, bardzo zajętym, ale i takim, który będę bardzo miło wspominać!


Przeczytane:
1. Sprzedawca marzeń - Richard Paul Evans (320 stron)
2. Ludzie bezdomni - Stefan Żeromski (410 stron)
3. Dziedzictwo ognia - Sarah J. Maas (654 strony) 
4. Śmierć w Chateau Bremont - M. L. Longworth (320 stron)
5. Zapisane w wodzie - Paula Hawkins (368 stron) 
6. Od niepodległości do niepodległości - A. Dziurok, M. Gałęzowski, Ł. Kamiński, F. Musiał (514 stron)
7. Z drugiej Rzeczypospolitej - A. Garlicki (312 stron)
8. Najnowsza historia Polski 1914-1993 - Andrzej Albert; fragm. (148 stron)
9. Historia Polski 1795-1918 - Andrzej Chwalba; fragm. (20 stron)
10. Boże Igrzysko. Historia Polski - Norman Davies; fragm. (55 stron)
11. Józef Piłsudski 1867-1935 - Andrzej Garlicki (705 stron)
12. Poezje - Bolesław Leśmian (294 strony)
13. Cała ja - Augusta Docher (432 strony)
14. Jądro ciemności - Joseph Conrad (104 strony)
15. Cień rycerza - Sebastien de Castell (648 stron)
16. Szkoła zabójców - Brandon Webb (480 stron)
17. The Foxhole Court - Nora Sakavic (336 stron)
18. This Girl - Colleen Hoover (344 strony)

Liczba stron: 6 464
Dziennie: 208

Obejrzane:
a) seriale:
1. Magda M. - 55 odcinków
2. Lalka - 9 odcinków
3. Agenci NCIS - 8 odcinków
4. Riverdale - 3 odcinki
5. 13 reasons why - 13 odcinków 
6. Lucyfer - 4 odcinki
7. Supernatural - 1 odcinek

b) filmy:
1. Dzieciak rządzi
2. Bad Moms
3. The Devil Wears Prada
4. Red Sparrow
5. Jutro będziemy szczęśliwi/ Demain tout commence
6. Bad Mom's Christmas

Maj?
W maju na blogu niewiele się działo, zdecydowanie więcej postów pojawiło się na sam koniec miesiąca. Związane to było z dużą, naprawdę dużo ilością nauki w szkole i przygotowaniami do powiatowego konkursu historycznego. Jedno i drugie się opłaciło - już 24.05 powitałam drugie miejsce w powiecie! W maju pojawiły się cztery recenzje: Martwa jesteś piękna, Sprzedawca marzeń, Śmierć w Chateau Bremont i Cała ja. Dodatkowo mogliście zobaczyć mój stosik zbierany od stycznia do kwietnia, a także powróciła seria FILMOTEKA z krótkim przeglądem filmowym. Tym razem pisałam o Czerwonej Jaskółce (Red Sparrow) i Diable, który ubiera się u Prady (The Devil Wears Prada. Byłoby mi bardzo miło, gdybyście sprawdzili te posty! Na koniec miesiąca również wpadłam w trans czytelniczy i pochłaniałam jedną książkę za drugą. Najczęściej zaczynałam je w szkole na luźniejszych lekcjach, a kończyłam w ramach odpoczynku w domu. Recenzje kilku z nich pojawią się już niedługo.

Czerwiec?
W czerwcu nadejdzie upragniony koniec roku i mam nadzieję, że wraz z tym przybędzie do mnie więcej czasu. Na wakacje zaplanowane mam sporo nauki, by we wrześniu z mniejszym stresem powitać klasę maturalną, więc nie będę obiecywać, że pojawi się bardzo dużo postów. W kolejce do przeczytania czeka jednak sporo ciekawych książek i liczę na to, że uda mi się z nimi jak najszybciej uporać i co nieco o nich Wam napisać.

20 komentarzy:

  1. Patrzę i nie wierzę :P Kobieto, jak Ty to zrobiłaś? Niesamowity wynik, nic tylko gratulować :D "Cień rycerza" oraz "The Foxhole Court" muszę wkrótce przeczytać.
    Gratuluję sukcesu w konkursie historycznym. Powodzenia w czerwcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Wdrążyłam się w rytm większej ilości nauki, dzięki konkursowi i musiałam czymś zapełnić tę pustkę :D

      Usuń
  2. Świetny wynik! :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca liczba przeczytanych książek :) Gratuluje wysokiego miejsca w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z przeczytanych w maju jedną z najlepszych była książka "Był sobie szczeniak Ellie" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie musiałby nastąpić cud, żebym mogła przeczytać tyle książek. Gratuluję i życzę zaczytanego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
  6. 18 książek w maju... to prawie tyle, ile ja do tej pory od początku roku! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję drugiego miejsca! Historia to dla mnie zawsze była pamięciówka, nigdy jej nie lubiłam, więc tym bardziej gratuluję! :)
    No i wynik czytelniczy też dobry jak na tyle nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo książek przeczytałaś! Podkradłabym "The Foxhole Court" bo ta książka "siedzi" gdzieś tam z tyłu głowy i kusi, jednak chyba poczekam na wszystkie tomy. "Jutro będziemy szczęśliwi" to kolejny film, za który zabieram się od dłuższego czasu i średnio mi wychodzi, a intuicyjnie czuję że to będzie coś dobrego <3 Udanego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekanie jest dobrym wyborem - ja już nie mogę się doczekać kolejnych losów drużyny :) A film warto poznać! Dziękuję i wzajemnie życzę 💖

      Usuń
  9. Świetny wynik, gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow, ile książek! Ja przeczytałam połowę tego. A najbardziej podobała mi się "Spętani przeznaczeniem". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji poznać tej historii, ale w planach mam pierwszy tom :)

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...