niedziela, 13 sierpnia 2017

majowo-czerwcowo-lipcowy stosik!

 
W ostatnim czasie przybyło do mnie dużo, dużo nowości i nie mogłam się doczekać by się nimi z wami podzielić!

Jesteś moją obsesją, CelaNic do stracenia. Wreszcie wolni, Krawcowa z Madrytu, Chopak, który o mnie walczył, Nothing less, Fałszywy pocałunek, Ostrze zdrajcy, Pochodnia w mroku, Angielka oraz Piękne złamane serca to egzemplarze od Wydawnictw.


Mleko i miód oraz Gus to prezenty ode mnie dla mnie z okazji udanego zakończenia roku. Margo, Miasteczko Salem i Razem będzie lepiej wyhaczyłam na promocji w Biedronce. Zakup Dworu cierni i róż wyszedł spontanicznie podczas wizyty w księgarni, jednak nie mogę się już doczekać przeczytania!


Pod sam koniec miesiąca przyszła do mnie przepiękna Illuminae! Wydanie jest cudne i mam nadzieję, że zawartość również mnie w sobie rozkocha.

Najchętniej zabrałabym się za każdą z tych pozycji, ale  mam ogrom książek nieprzeczytanych na półkach i postanowiłam zabierać się za nie w pierwszej kolejności (pomijając książki od wydawnictw). Mam nadzieję, że jak najszybciej uporam się z zaległościami!

A już niedługo wypatrujcie zakładki Wyprzedaż, bo szykuje się mnóstwo perełek w cenach poniżej 18-20zł!

7 komentarzy:

  1. Razem bedzie lepiej to moja ukochana książka od Jojo Moyes. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że będziesz miała co robić w najbliższym czasie. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, szykują się porządki w biblioteczce? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same perełki! "Gus", "Ostrze zdrajcy", "Dwór cierni i róż" ❤
    "Celę" też mam na swojej półce i jak tylko przyjdzie mi ochota na thriller, to na pewno przeczytam ;)
    Super stos!
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...