czwartek, 6 kwietnia 2017

Legends of Tomorrow (sezon pierwszy)


Jest rok 2166. Vandal Savage, mający kilka tysięcy lat złoczyńca, podbija świat. Aby zapobiec dalszemu rozwojowi wydarzeń Rip Hunter cofa się w przeszłość i zbiera drużynę bohaterów, jak i złoczyńców, aby go powstrzymać. W skład drużyny wchodzą: Snart (Capitan Cold), Heat Wave, White Canary, Atom, Hawkgirl, Hawkman, Firestorm i dr. Stein znani z seriali Arrow i The Flash.
Oba seriale już długo oglądam i byłam ciekawa takiego połączenia. Okazało się, że serial jest naprawdę ciekawy i nie mogę się już doczekać zaczęcia kolejnego sezonu! Jest sporo nawiązań do powyższych seriali, więc polecam najlepiej zacząć swoją przygodę od Arrowa, później The Flash, a dopiero Legends of Tomorrow, żeby sobie nic nie zaspojlerować i wszystko zrozumieć. Dodatkowo słyszałam jeszcze o serialu Supergirl i po najnowszych odcinkach (w/w seriali) wydaje mi się, że również może się łączyć, więc możeliwe, że się za niego niedługo zabiorę.


Postacie przez te 16 odcinków niejednokrotnie pokazały pazurki i odchyliły nieco zasłony swych umysłów, więc mogliśmy ich lepiej poznać. Zdecydowanie moim bohaterem minionego sezonu został Leonad Snart aka Capitan Cold, którego pokochałam za niecodzienny humor i bardzo sarkastyczne podejście do wszystkiego (możliwe, że to dlatego, iż sama taka jestem). Mimo wszystko pokazał, że potrafi poświęcić się dla innych i nie ma dla niego ważniejszej osoby niż jego przyjaciel - Mick Rory/Heat Wave, z którym wiele przeszedł.

Nie jestem wielką fanką komiksów czy superbohaterów, jednak seriale, które w ostatnim czasie mnie zainteresowały (m.in. Daredevil, Luke Cage, Jessica Jones, Arrow, The Flash) zdecydowanie mnie do nich zachęciły i już wyszukuje kolejnych seriali/filmów, a także w niedalekiej przyszłości mam zamiar przeczytać kilka komiksów.

Ostatnie 3 odcinki obejrzałam ciągiem, gdyż nie byłam w stanie przestać, chociaż tak na prawdę to już od pierwszego odcinka ciężko się było oderwać. Niestety wakacje już dawno się skończyły i nie mam tyle czasu na całodniowe oglądanie. Mimo wszystko zachęcam do obejrzenia przynajmniej pierwszego odcinka! Każdy trwa średnio 40min, więc idzie wysiedzieć, a wierzę, że zaciekawią Was równie mocno, co mnie. Co do kolejnego sezonu, to końcówka mnie zdziwiła i mam ochotę od razu obejrzeć nowe odcinki. ;)


Gatunek: dramat, akcja, sci-fi
Twórca: Phil Klemmer 
Liczba sezonów: 2
Liczba odcinków w sezonie: 16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...