czwartek, 2 marca 2017

263. Krótka deszczowa zmora


Hanka, żydowska dziewczyna, która zginęła w trakcie Powstania Warszawskiego nie odeszła z tego świata. Wciąż czeka w tym samym domu na ukochanego - polskiego Powstańca, jednak to przestało jej wystarczać. Zaczęła żerować na mieszkańcach Warszawy. Zabija ich i żywi się ich duszami, a jedyną osobą, która jest w stanie ją powstrzymać jest Zmorak - Maurycy Wielowieyski. Czy mu się to uda? Czy wpływ ducha Hanki nie jest zbyt wielki?

Pozycja jest naprawdę krótka i w ciągu pół godziny udało mi się ją przeczytać, czego w pewnym stopniu żałuję. Mimo początkowej dezorientacji wciągnęłam się i ciężko mi było opuścić ten świat.

Historia Hanki mnie zaciekawiła, może dlatego, że lubię wojenne historie, szczególnie miłosne. Z przyjemnością o nich czytam, choć i tak przeważnie zdarza mi się uronić kilka łez.

Autor w krótkiej książce opisał bardzo ciekawą historię. Z reguły nie czytam książek fantastycznych, ale ta mnie wyjątkowo zaciekawiła. Jeśli macie wolną godzinkę, bądź mniej i zaciekawiła was fabuła, to serdecznie zachęcam do przeczytania! Oczekuję kolejnych książek autora, może tym razem nieco dłuższych? :P

Tytuł oryginału: Krótka deszczowa zmora
Autor: Adam Barcikowski
Wydawca: e-bookowo
Liczba stron: 58
Moja ocena: 8/10
Za możliwość poznania tej historii dziękuję autorowi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...