wtorek, 3 stycznia 2017

Podsumowanie roku 2016!


I kolejny rok za nami!

Nie jestem w stanie ocenić kiedy ten rok zleciał. Wciąż mam w pamięci stres przed egzaminami gimnazjalnymi, wakacje, swoje pierwsze kroki w liceum, a tu już koniec grudnia! Ale co było już nie wróci, więc pora podsumować w liczbach ubiegłe miesiące.

W 2016:
*opublikowałam 120 postów, w tym 66 recenzji
* przeczytałam 124 książki, co jest wynikiem nieco niższym od zeszłorocznego, jednak mimo tego jestem z siebie dumna
*ilość przeczytanych stron w tym roku: 48 100
*ilość książek, która do mnie przybyła: 105

Jak wspomniałam na wstępnie w tym roku rozpoczęłam swoją przygodę z liceum i mimo sporej ilości nauki, do której nie byłam przyzwyczajona w gimnazjum, jakoś daję sobie radę i staram się pogodzić to z blogiem, czytaniem i serialami. Wyniki są różne, ale mam nadzieję, że w styczniu w trakcie ferii odrobię sobie nieco. 

Ubiegły rok nie byłby tak wspaniały gdyby nie osoby, które mnie wspierały na każdym kroku bez znaczenia w jakiej sprawie. Mam nadzieję, że jeśli to czytają, wiedzą, że o nich jest mowa i chciałabym przekazać jedynie tyle- serdecznie Wam dziękuję i cieszę się, że Was mam! 

Plany na 2017:
*obejrzeć w całości seriale: Friends, Prison Break, Gilmore Girls, Doctor Who oraz przynajmniej pierwszy sezon Outlander
*przeczytać: "Pani Noc", "Małe życie", "Bez słów", "Mistrz i Małgorzata" i "Imię Róży"
*jak najwięcej czasu przeznaczyć na odpoczynek i regenerację, żeby z jeszcze większą siłą i chęcią wrócić do regularnego czytania i pisania
*spędzić czas jak najlepiej, bez przejmowania się osobami czy sytuacjami, które na to nie zasługują 
*być szczęśliwa

4 komentarze:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...