piątek, 2 grudnia 2016

Podsumowanie listopada!


Pora już na podsumowanie kolejnego miesiąca. Zapraszam!

W listopadzie udało mi się przeczytać:
1. November 9 - Colleen Hoover (336 stron)
2. Kiedy pada deszcz - Lisa de Jong (422 strony)
3. Serce z popiołu - Kathrin Lange (414 stron)
4. Oblivion - Jennifer L. Armentrout (400 stron)
5. Harry Potter i przeklęte dziecko - J.K. Rowling&J. Thorne&J. Tiffany (368 stron)
6. Mówiąc Inaczej - Paulina Mikuła (320 stron)
7. Ósme życie (dla Brilki). Tom 1 - Nino Haratischwili (586 stron)
8. Podstawy prawa - Zbigniew Muras (472 strony)
9. Powstanie zamojskie - Janusz Gmitruk (236 stron)
10. Miłośniczki czekolady i ślub - Carole Matthews (368 stron)
11. Shadow - Sylvain Reynard (398 stron)
12. Rota - Janusz Gmitruk&Jerzy Mazurek (144 stron)
13. Althea & Oliver - Cristina Morano (400 stron)

Łączna liczba stron: 4 864, czyli 162 stron dziennie.

Co w listopadzie?
Nauka, nauka i jeszcze więcej nauki, ale to już standard. Udało mi się znaleźć troszkę czasu na czytanie i oglądanie, głównie dzięki kilku wolnym dniom, które starałam się wykorzystać maksymalnie.
Osoby, które śledzą mnie nieco dłużej prawdopodobnie zauważyły, że wraz z nadejściem listopada zmienił się wygląd bloga, za co bardzo dziękuję przyjacielowi, który miał w tym swój znaczny udział! Mam nadzieję, że teraz wszystko wygląda świeżej i przejrzyściej. ;)

Produkcje, z którymi się zapoznałam:
1. Arrow (serial) - 7 odcinków
2. Jessica Jones (serial) - 12 odcinków
3. The Flash (serial) - 6 odcinków
4. Dzwonnik z Notre Dame (film) - ponownie
5. Miasteczko Halloween (film) - ponownie
6. Miasteczko Halloween II: Zemsta Kalabara (film)
7. Most do Terabithi (film) - ponownie
8. Tylko mnie kochaj (film) - ponownie
9. Dwaj bracia (film)
10. Mój brat niedźwiedź 2 (film) - ponownie
11. Zostań, jeśli kochasz (film) - ponownie
12. Rodzina Addamsów: Zjazd rodzinny (film) - ponownie
13. Luke Cage (serial) - 13 odcinków
14. The Originals (serial) - 19 odcinków
15. Tylko z Tobą (serial) - 23 odcinki
16. Teen Wolf (serial) - 2 odcinki
17. Legenda Herculesa (film)
18. Younger (serial) - 4 odcinki
19. Grimsby (film)
20. Moje córki krowy (film)
21. Stowarzyszenie umarłych poetów (film)
22. Ósmoklasiści nie płaczą (film)
23. Cudowne tu i teraz (film)
24. Bogowie (film)
25. Better Call Saul (serial) - 5 odcinków

Obejrzałam łącznie 16 filmów

Co w grudniu?
Nareszcie święta! Już dawno zaczęłam odliczanie i nie mogę się ich doczekać. Brakuje mi spotkać z rodziną, którą będę miała okazję w większości zobaczyć, ale i czasu wolnego, którego nie spędzam na nauce, tylko choćby na gotowaniu i pieczeniu. Mam też nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległe seriale, bo choć i tak nie jest najgorzej z tym, to mam kilka, które bym chciała zobaczyć, ale brak czasu mi na to nie pozwala.
Oprócz tego mam nadzieję, że grudzień w końcu będzie czasem bez choroby. Od ostatniego tygodnia września jestem cały czas chora, jak nie oskrzela i jakieś zapalenia to przeziębienie to coś tam i tak mijają miesiące... Może w końcu uda mi się w 100% wyzdrowieć.
Oprócz tego przygotowuję się do konkursu Wiedzy o Państwie i Prawie, więc czytam dużo niespecjalnie ciekawych pozycji i mam nadzieję, że po 7 grudnia się to zmieni :)

6 komentarzy:

  1. Cudowne wyniki! Zazdroszczę szczególnie możliwości obejrzenia tylu seriali i filmów - mam ogromne zaległości w tym przypadku. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wynik! Mi udało się przeczytać 4 książki + dwie zaczęłam, ale jeszcze nie skończyłam.
    Hahaha... Ja w listopadzie dwa razy obejrzałam "Mój brat niedźwiedź 2" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z filmami serialami jak zawsze szalejesz :) Zresztą z książkami również. 13 to fenomenalny wynik :D
    Zdrówka życzę!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...