środa, 2 listopada 2016

246. Imagines


"Imagines" to zbiór opowiadań fan fiction, w których pokazane jest, że wszystko jest możliwe. Swojego idola możesz spotkać w sklepie, na drodze, czy też w jakiejkolwiek codziennej sytuacji, np. w pracy. Opowiadania te pozwalają się przenieść do miejsc i osób naszych marzeń, co jest niesamowite! A co najlepsze- narracja jest tak zbudowana, że czytelnik/czytelniczka czuje się jak główny bohater/ka!

W książce pojawiło się wiele postaci-takie, które lubię, ale i osoby, za którymi nie przepadam. Mimo wszystko starałam się nie patrzeć na całe opowiadanie przez pryzmat tego, czy gwiazdę występującą w nim lubię i okazało się, że historie z najlepszą fabułą opisywały mniej lubiane gwiazdy. :)

Naprawdę ciężko jest jednoznacznie ocenić czy opisać książkę, która składa się z 34 opowiadań. Niektóre podobały mi się mniej lub bardziej, ale ogólnie książkę oceniam na plus, gdyż przeważały te, które skradły moje serce i to nie ze względu na gwiazdy, a fabułę opowiadań. Jestem pewna, że każdy znajdzie tu coś dla siebie- w końcu mamy szeroki wybór historii!

Jeśli jesteś fanem/fanką opowiadań fanfiction to jest to książka dla ciebie. Są to fanfictions z Wattpada, a tym się jest naprawdę ciężko przebić, więc jeśli zostały wydane w formie papierowej to znak, że muszą być dobre! Osobiście polecam i wydaje mi się, że jeszcze kilkakrotnie wrócę może nie do całej książki, ale do kilku pojedynczych historii- na pewno.

Tytuł oryginału: Imagines
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: OMG Books
Liczba stron: 688
Moja ocena: 9/10
Za książkę dziękuję Wydawnictwu!

2 komentarze:

  1. Właśnie czytam i muszę powiedzieć, że nie spodziewałam się tak dobrej jakości tych opowiadań :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, chociaż podejrzewałam, że będą dobre, bo jak pisałam ff ciężko jest się przebić na wersję papierową. :P

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...