środa, 5 października 2016

241. The Book of you


Szczerze przyznam, że naprawdę rzadko sięgam po poradniki, czy też pozycje, które mają poprawić nasze życie w iluś tam krokach. Postanowiłam jednak dać tej pozycji szansę i nie żałuję! Nie zmieniła ona może mojego życia w wielkim stopniu, jednak nie ukrywam, że zamierzam zastosować się do wielu wskazówek i miejmy nadzieję, że moje życie będzie dzięki temu dużo prostsze i szczęśliwsze.

"The Book of You" nie jest typowym poradnikiem. Jest to pozycja zawierająca mnóstwo mikroakcji, które pomagają zmieniać swoje życie na lepsze. Dostajemy wiele wskazówek, jak poprawić jakoś naszego życia w ciągu kilku minut. Jest to również książka dla jednej osoby, gdyż możemy, wręcz wskazane jest, by po niej pisać, zapisywać swoje przemyślenia, co do konkretnych zadań czy wskazówek.

Wewnątrz książki, oprócz porad i wskazówek, zawarte jest wiele ślicznych zdjęć, które same w sobie mogą stać się inspiracją. Teksty napisane są w prosty i przejrzysty sposób. Ciekawym zabiegiem jest niewielki format książeczki, znacznie mniejszy od typowej książki. Jest to oczywiście ogromny plus, zwłaszcza podczas wyjazdów. Wydaje się to wręcz celowe, jakby twórcy nie chcieli, byś przerywał swoje mikroacje ze względu na planowany czy nieplanowany wyjazd, a taka pozycja z łatwością zmieści się w każdej torebce czy plecaku i nie zajmie wiele miejsca.

Serdecznie polecam tę pozycję, choć nie każdemu! Jeśli nie macie problemów ze zmienianiem swojego życia o 180 stopni na co dzień - The Book of You nie jest Wam potrzebna. Dzięki tej książce osiągniecie zmianę małymi kroczkami, jednak czasem warto coś zmienić ;)

Tytuł oryginału: The Book of You
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: Insignis
Liczba stron: 288
Moja ocena: 8/10
Za książkę dziękuję Wydawnictwu!

1 komentarz:

  1. Ja raczej nie mam warunków na radykalne zmiany, zresztą nie czuję takiej potrzeby, więc sobie odpuszczę ☺

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...