piątek, 1 lipca 2016

Podsumowanie czerwca!



Upragnione wakacje!
Szczerze przyznam, że mój czerwiec był bardzo pracowity, nie tylko pod względem książkowym, ale i ten wynik sprawia, że jestem dumna ze spędzonego czasu wolnego. Przeczytałam:
1. Podróżniczka - Diana Gabaldon (952 strony)
2. Przypadki Callie i Kaydena - Jessica Sorensen (365 stron)
3. Moje serce należy do ciebie - Alessio Puleo (383 strony)
4. Czerwona królowa - Victoria Aveyard (373 strony)
5. Miłość i kłamstwa - Cecelia Ahern (414 stron)
6. Jesienne werble - Diana Gabaldon (1000 stron)
7. Królowa i faworytka - Kiera Cass (208 stron)
8. Ugly love - Colleen Hoover (344 strony)
9. W ramionach gwiazd - Amie Kaufman& Meagan Spooner (487 stron)
10. Weź mnie za rękę - Tove Alsterdal (559 stron)
11. Nie omijaj szczęścia - Ewa Podsiadły-Natorska (574 strony)
12. Zapach lawendy - Nina Harrington&Lynne Graham&Amanda Browning (415 stron)
13. Przekroczyć granice - Kati McGarry (495 stron)
14. Siedem listów z Paryża - Samantha Verant (367 stron)
15. Heaven. Miasto elfów - Christoph Marzi (334 strony)

Razem wyszło 7 270 stron, czyli ok. 242 strony dziennie.

Co w czerwcu?
Tak, jak już wspominałam w podsumowaniu maja pierwsze dni czerwca miałam bardzo zabiegane i intensywne z powodu wycieczki i dni miasta. Oprócz tego do drugiego tygodnia czerwca miałam ostatnie poprawki, ale udało mi się ze wszystkiego wybrnąć tak, jak chciałam.
Drugą połowę czerwca spędziłam głównie na oglądaniu seriali. Zastanawiałam się, czy nie dodać ich również do podsumowań i wydaje mi się, że byłby to dobry pomysł, szczególnie, że sama miałabym doskonale uporządkowane, a może i was zaciekawiłby jakiś serial, czy film, który oglądam, a  więc obejrzałam:

1. Tylko z Tobą - 12 odcinków (serial)
2. Arrow - 32 odcinki (serial)
3. Za szybcy, za wściekli (film) ponownie
4. Pocałunek śmierci (film)
5. Harry Potter i Kamień Filozoficzny (film) ponownie
6. Harry Potter i Komnata Tajemnic (film) ponownie
7. Harry Potter i Więzień Azkabanu (film) ponownie
8. Świat w płomieniach (film)
9. Wilk z Wall Street (film)
10. Nietykalni  '87 (film)
11. Zanim się pojawiłeś (film)
12. Marley i ja (film)
13. Sztuka dorastania (film)
14. Keith (film)
15. How To Be Single (film)
16. 500 dni miłości (film)
17. Iluzja (film) ponownie
18. Obecność (film) ponownie

Łącznie obejrzałam 16  filmów.

Co w lipcu?
Wakacje, wakacje, wakacje! Zamierzam w końcu zacząć odpoczynek pełną parą, ale nie chcę skupiać się jedynie na czytaniu, tak jak i pewnie wy. Chcę nadrobić jak najwięcej pozycji, które zakupiłam w czasie targów czy to w Warszawie, czy Krakowie, a także inne z moich półek, ale też skorzystać z czasu wolnego i spędzić go jak najlepiej w przyjaciółmi, z którymi niestety od września będę się o wiele mniej spotykać, ponieważ niestety podzielą nas klasy i szkoły.

Oprócz tego mam w planach skończenie kilku seriali, bowiem wiem, że od września będę miała o wiele mniej czasu na cokolwiek. Udało mi się już skończyć kilka sezonów różnych seriali, więc jestem na dobrej drodze ;)

A pomijając seriale to niedawno udało mi si stworzyć zeszyt ze sporą już listę filmów, z którymi powinnam się zapoznać. Były one mi polecane przez różne osoby i Was również zachęcam do wypisywania poniżej ulubionych filmów. To również nakłoniło mnie do jak najszybszego zapoznania się z danymi filmami, a mój wynik (widoczny powyżej) nie prezentuje się najgorzej. Oczywiście nie wszystkie z w/w filmów znajdują się na liście, ponieważ, np. widziałam je już wcześniej.

Pochwalcie się swoimi czerwcowymi wynikami i planami na lipiec! :)

4 komentarze:

  1. Szaleństwo ;P Świetny wynik! Gabaldon uwielbiam, ale na razie przeczytałam trzy tomy "Obcej". Nie mam pojęcia kiedy sięgnę po czwarty. "Przypadki Callie i Kaydena", "Ugly love" oraz "W ramionach gwiazd" bardzo mi się podobały.
    Film "Keith" oglądałam dawno temu - pamiętam, że był szalenie wzruszający i zrobił na mnie wielkie wrażenie.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie jak zwykle - wyniki świetne! :D
    W ciągu kilku ostatnich dni potrafiłam skończyć 2 sezon iZombie i dokończyć 1 sezon Lucifera - musisz koniecznie obejrzeć!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staram się! :D
      oo słyszałam troszkę o Lucyferze i planuję się a niego zabrać, ale dopiero jak uda mi się skończyć jakiś inny rozpoczęty serial. :P

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...