czwartek, 2 czerwca 2016

majowy stosik!


Zapraszam na obejrzenie moich nowych dzieciaczków!
W maju na nowo pokochałam się z biblioteką, co objawiło się jeszcze ciągle zwiększającą się liczbą książek stamtąd pożyczonych. na początku miesiąca były to: Ognisty krzyż i Jesienne werble, czyli trzeci i czwarty tom jednej z lepszych serii, jakie miałam okazję czytać! Przypadki Callie i Kaydena już od dawna za mną chodziły, więc, gdy tylko je zobaczyłam musiałam pożyczyć. Ostatnia powieść Marcela to książka, do której poznania zainspirowało mnie spotkanie z autorką, o którym wspomniałam w podsumowaniu maja. Moje serce należy do ciebie to egzemplarz od Wydawnictwa Muza, który zainteresował mnie nie tylko opisem, ale i urzekł okładką. Kolejna książka to również egzemplarz do recenzji, tym razem od Wydawnictwa Akurat. Jest to kolejna książka Cecelii Ahern - Miłość i kłamstwa. Oprócz tej książki dostałam również szklane kuleczki w różnych rozmiarach, które mają istotne powiązanie z treścią.


W połowie maja, a dokładniej 15, przyjęłam sakrament bierzmowania i jako pamiątkę, oprócz krzyżyka, otrzymałam Dzienniczek św. Faustyny.
Japoński kochanek to kolejna pozycja od wydawnictwa Muza, której nie mogę się doczekać. Jako. że w ostatnim czasie stwierdziłam, że nie chcę się ograniczać jedynie do ulubionych gatunków, ale i poznać inne przyszedł do mnie (od Wyd. Akurat) kryminał o tytule Weź mnie za rękę. Książka ta została okrzyknięta najlepszą szwedzką powieścią kryminalną 2014r. i mam nadzieję, że przekona mnie do tego gatunku.

W maju miałam również okazję uczestniczyć na Targach Książki w Warszawie, a na nich nie mogło sie obyć bez książek. Z polecenia innych blogerów kupiłam Historię pszczół, Nasze szczęśliwe czasy, a także Ścieżki północy Flanagana. Jako, że nie lubię nie kończyć serii i do Rywalek mam wielki sentyment musiałam zaopatrzyć się w piąty i ostatni tom serii - Korona. 
Mam kilka swoich ulubionych autorów i staram się zaopatrzyć w ich wszystkie książki, więc nie mogłam przejść obojętnie obok Ognistego pocałunku Jennifer L. Armentrout i Ugly love Colleen Hoover. A po przeczytaniu opisu zaopatrzyłam się w Dziewczynę ognia i cierni oraz Dziecko Odyna. 



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również, ma do mnie przyjść z Book Tourem. Intryguje mnie również Korona. ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spory stos :) "Ugly love" bardzo polecam, z kolei "Miłość i kłamstwa" oraz "Moje serce należy do Ciebie" niebawem będę czytać, obie książki bardzo mnie interesują :)
    Miłej lektury!

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaźny stos, nawet nie wiesz, ile książek bym Ci podkradła. Byłam na targach, ale Cię nie widziałam. Zdawało mi się, że w ogóle blogerów nie spotykam... Ale łupy świetne! Stoisko epikbook robiło furorę. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu, całkiem duży stosik :) Z tych książek czytałam tylko "Historię pszczół", którą polecam, ale nie powiem, by była tak szałowa, jak się spodziewałam. Jednak to dobra historia, która daje do myślenia :) Bardzo jestem ciekawa "Ścieżek północy". Flanagana czytałam tylko "Klaśnięcie jednej dłoni" i nie zrobiło na mnie wrażenia.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym posiadać serię Gabaldon na swojej półce, ale nie mam pojęcia gdzie bym ją umieściła. Jedna jej książka to jak cztery inne ;)
    "Przypadki Callie i Kaydena" i "Ugly love" bardzo mi się podobały :)
    Cudowny stos!
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się niestety nie udało być na Targach, zazdroszczę! I ten stosik! Ciekawa jestem Dziecka Odyna, dużo dobrego o tej książce słyszałam - no i mitologia nordycka ♥
    medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...