czwartek, 5 listopada 2015

Kilka słów do Autora #1

Cześć wszystkim! 
Postanowiłam na blogu rozpocząć nowy cykl, a mianowicie - Kilka słów do Autora, w którym będę Was prosić o zadawanie pytać danemu Autorowi na różne tematy, czy to jego prac czy też inspiracji itp. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta seria i przy okazji zadawania pytań wykażecie się kreatywnością. 

Na pierwszy ogień idzie pani Agnieszka Opolska, autorka wychwalanej przeze mnie "Anny May"!

Pamiętajcie, że nie ma określonej tematyki, ani liczby pytań. Z waszych komentarzy wybiorę najciekawsze, a odpowiedzi na nie wyczekujcie w poście o tytule" Kilka słów do Autora #1+.

Na wymyślanie i pisanie tutaj swoich propozycji macie czas do 15 listopada br. Po tym czasie lista wybranych przeze mnie pytań powędruje do pani Agnieszki. 

Życzę powodzenia i kreatywności! Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie! :)

1 komentarz:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...