czwartek, 1 października 2015

Location Book Tag


Za nominację serdecznie dziękuję dziewczynom z bloga Siostry w bibliotece!

1. Wieś - książka, przy której strasznie się nudziłeś.
Rzadko kiedy książka mnie mocno nudzi, bo jednak staram się wyciągać jakieś pozytywy, ale ostatnio praktycznie zasypiałam przy "Próżnej" Sylwii Zientek. W recenzji powinno być wyjaśnienie tego. 

2. Las - spokojna lub cicha książka, bez żadnych porywów.
Wydaje mi się, że "Wieczory w Umbrii", które niedawno przeczytałam. Autorka opowiada o czterech różnych kobietach, lecz ich historie mimo, iż są ciekawe nie zaskoczyły mnie zbytnio.

3. Miasto - bardzo znana książka.
Takich książek jest na pęczki i chyba każdy się ze mną w tym zgodzi, jednak wybrałam jedną z niedawno przeczytanych pozycji. Jest to "Eleonora&Park" Rainbow Rowell. Nie spotkałam się jeszcze z osobą, która jej nie czytała lub przynajmniej o niej nie słyszała. ;) 

4. Rzeka - książka z rwącą akcją.
Do tej kategorii śmiało mogę przypisać "Pisane szkarłatem", którą niedawno poznałam. Książka, a właściwie cała seria Inni ma ciekawą fabułę, cudownych bohaterów i rwącą akcję. :)

5. Sklep - książka z dużą ilością bohaterów.
Chwilę zastanawiałam się nad wyborem, ale przed zaczęciem tagu postanowiłam, że będę wymieniać jak najwięcej przeczytanych ostatnio książek, więc mój wybór padł na "Następczynię" Kiery Cass. Oprócz 35 chłopaków wymieniona jest też rodzina królewska i sporo mieszkańców pałacu, więc tych osób trochę się uzbiera. 

6. Kino - książka ze świetną ekranizacją.
Można by wymieniać, ale jak pisałam powyżej chcę się skupić na ostatnio poznanych książkach, więc wybieram cudowny "Pamiętnik" Nicholasa Sparksa. Możecie wierzyć lub nie, lecz i książkę i film poznałam nie tak dawno temu. I zakochałam się <3 

7. Zoo - książka z udziałem zwierząt.
Mam nadzieję, że żaden z bohaterów się nie obrazi, ale do tej kategorii wybrałam książkę "Pisane szkarłatem". W końcu większość jej bohaterów to pół zwierzęta pół ludzie, których nazywa się Innymi. 

8. Policja - kryminał, który cię zaciekawił.
Zacznijmy od tego, że ja nie czytam kryminałów, bo jakoś mnie do nich nie ciągnie i nie potrafię się w nie wczytać. Jedną z nielicznych powieści tego gatunku, które przeczytałam jest świetna "Gdyby nie ona" Joyce Maynard. Ma w sobie trochę kryminału, ale skupia się również na siostrzanej miłości. 

9. Cyrk - książka z dziwnymi stworzeniami i magią.
"Harry Potter"? Odpowiadam na pytania późno w nocy (nad ranem) i naprawdę nie mam już pomysłów. :P


Moje nominacje:
czytelniadominiki.blogspot.com
sherry-stories.blogspot.com
oxu-czytanie.blogspot.com
www.subiektywnieoksiazkach.pl
natala-czyta.blogspot.com
zaczarrowana.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację! <3 Kiedyś na nią odpowiem XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię ! Tak mi się podoba ten Tag i tylko czekałam, aż ktoś zechce mnie nominować :D
    Ja osobiście Sparksa niezbyt trawię w wersji książkowej, ale filmy bardzo mi się podobają. Jednak Pamiętnik uważam za średni, o wiele bardziej lubię Szkołę uczuć czy najnowszy- Najdłuższą podróż :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! :D
      Szkoła uczuć jest Sparksa? O matko w tym momencie zdziwienie życia. Uwielbiam ten film na równi z Pamiętnikiem. :) A Najdłuższej podróży jeszcze nie widziałam, ale to się niedługo zmieni, bo przyjaciółka tylko czeka, żeby mi go pokazać.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...