poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Fotorelacja z włoskiej eskapady! Część 1

Pod koniec lipca pod obwieszczeniem o moim wyjeździe spytałam Was, czy chcielibyście zobaczyć fotorelację z tego ślicznego miejsca. Odpowiedziała mi jedynie Wiktoria (dzięki wielkie kochana!), ale z czasem na snapchacie zaczęły do mnie napływać prośby o więcej zdjęć z Lago di Garda. Tak więc mam nadzieję, że te kilka zdjęć się Wam spodobają. :>
Jak widać w tytule posta postanowiłam podzielić to na dwie części - w tej dodam zdjęcia krajobrazów, w drugiej chciałabym się skupić na katedrze Duomo, innych zabytkach i uliczkach.

Zacznę może od zdjęć gór, blisko których mieszkałam. Na pierwszym zdjęciu pokazany jest widok z okna mojego pokoju. Dwa kolejne to robione w trakcie spaceru w okolicy.


Najwięcej będzie oczywiście zdjęć najśliczniejszego Lago di Garda. Jezioro jest przepiękne jak widać na zdjęciach, choć niebezpieczne, więc kąpie się tam naprawdę mało osób. 
Wybaczcie proszę jakość i kształt niektórych zdjęć, ale były one robione pół na pół aparatem i telefonem.
(to nie brudny ekran tylko lecąca mewa ;>)
   
Dzień przed moim wyjazdem zostałam zabrana przez dwie znajome na pewien szlak archeologiczny, którego szczyt wznosił się 1400m n.p.m. Widoki były naprawdę cudowne (poniżej), ale mój lęk wysokości dawał o sobie znać, więc skupiałam się głównie na tym, żeby stamtąd zejść jak najszybciej. 

Na wszystkich zdjęciach widać kawałek wody - jest to wyżej wspominane Lago di Garda. Na drugim zdjęciu dokładniej widać winogrona i oliwki, które spotykało się na każdym kroku w mojej okolicy. ;)



Jeszcze na koniec kilka zdjęć z pól/sadów, w których rosły winogrona i oliwki. 


I tak przedstawia się pierwsza część mojej fotorelacji. Spodobała się Wam? :)

3 komentarze:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...