piątek, 1 maja 2015

Podsumowanie kwietnia + TBR


Kwiecień był dość zabieganym miesiącem, lecz pomimo tego starałam się nadrabiać zaległe recenzje oraz książki. Na pierwszy ogień szły egzemplarze recenzenckie, więc recenzje książek, które sama kupiłam musiały troszkę poczekać. Mam nadzieję jednak, że bardzo Wam to nie przeszkadza. ;)


W kwietniu do przeczytanych książek dołączyły:
1. Krzyżacy - Henryk Sienkiewicz (714 stron)
2. Bezpieczna przystań - Nicholas Sparks (415 stron)
3. Potomek - A. E. Olss (764 strony)
4. Odłamki - Ismet Prcić (430 stron)
5. Nina Baksik i jej zwariowane 13 lat - Patrycja Koza (125 stron)
6. Brulion Bebe B. - Małgorzata Musierowicz (222 strony)
7. Noelka - Małgorzata Musierowicz (186 stron)
8. Lawenda w chodakach - Ewa Nowak (240 stron)
9. Córka dymu i kości - Laini Taylor (395 stron)
10. Czas żniw - Samantha Shannon (515 stron)
11. Czas beboka - Richard A. (734 strony)
12. Messi. Uwierz w siebie - Leo Messi & Martin Casullo (336 stron)
13. Księga kodów podświadomości - Beata Pawlikowska (432 strony)
14. Kiedy cię poznałam - Cecelia Ahern (416 stron)
15. Duff - Kody Keplinger (336 stron)

Łącznie wychodzi 6 158 stron, czyli ok. 205 stron dziennie.

Po ilości postów dodanych w tym miesiącu ciężko jest się domyślić, ale miałam pewien zastój. Kompletnie nic mi się nie chciało pisać, ani czytać i nawet nie znam powodu. Ale ta chandra mnie już opuściła i jestem pełna (pozytywnej) energii i gotowa do działania, pomimo tego, że powinnam teraz siedzieć nad książkami i poprawiać się z kilku przedmiotów.

Porównując wszystkie miesiące '15 roku kwiecień był jak na razie najlepszy i pod względem ilości postów i czytelniczo (styczeń - 11 książek, luty - 13, marzec - 14). Miesiąc nie był zły (całościowo), ale mam nadzieję, że kolejne będą coraz lepsze! Niedługo na blogu pojawi się stosik (śledźcie Plan lekcji!), więc pokażę Wam co przybyło do mnie w kwietniu. Od razu zaznaczę, że w kwietniu nic a nic nie kupiłam (wszystko to egzemplarze recenzenckie), ponieważ miałam zakupoholiczny zastój, ale opublikowana ostatnio lista '100 książek, które chcę przeczytać' zmobilizowała mnie do kilku zakupów, choć jeszcze nie w 100%, bo książki są wciąż w księgarni. :P

Jak zauważyliście w nagłówku postanowiłam po raz pierwszy dać mój TBR, czyli książki, które zamierzam przeczytać w maju, Na tę chwilę są to: "Niepokorna", "Stalowe serce", "Dwa życia Kiki Kain" i "Dziecko Noego". Są to egzemplarze recenzenckie, a ostatnia książka będzie moją lekturą. Oczywiście w maju przeczytam na pewno więcej książek (nie zamierzam zejść poniżej 10), ale jeszcze nie jestem pewna jakie i ile ich będzie.

I tak przedstawia się moje podsumowanie miesiąca. A jak z Waszym czytelnictwem? A do trzecich klas mam pytanie: jak poszło na testach? Wiem, że są już wyniki, więc sprawdzaliście odpowiedzi? Jesteście zadowoleni? :)

10 komentarzy:

  1. Wyniku mogę pozazdrościć, bo jest rewelacyjny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. łaał, ile stron. Jak Ty to zrobiłaś?
    Oczywiście, gratuluję i życzę udanego maja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem. :D Ale raz mi się jakoś tak udało, że jedną książkę dokończyłam, a drugą przeczytałam w całości w ciągu jednej nocy (i kawałka ranka xD). A o połowie bym pewnie nie pamiętała, gdyby nie to, że na bieżąco uzupełniam przeczytane książki przez cały miesiąc. ;)
      Dziękuję i wzajemnie! :)

      Usuń
  3. Widzę, że w kwietniu dałaś z siebie wszystko. Trzymaj tak dalej ;) O ile mi wiadomo ja Krzyżaków będę musiała czytać w 2 klasie, czyli w następnym roku szkolnym. Przeczytałaś też książkę Beaty Pawlikowskiej. Posiadam w domu "W dżungli życia" jej autorstwa. Jej książki są niesamowite. Jestem ciekawa czy też tak uważasz :)
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem właśnie w 2kl i miałam do wyboru jedna z pięciu powieści historycznych Sienkiewicza, ale zdecydowałam się właśnie na 'Krzyżaków' (nie wiem dlaczego xD).
      'Księgę kodów podświadomości" ostatnio recenzowałam, ale jestem na tak. Książka była fajna, choć o Autorce są różne zdania ;/

      Usuń
  4. Wow! Gratuluję wyniku! Tyle stron.. wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, po prostu jestem zazdrosna!
    Tyle stron, książek... ja mam ledwo 5, chowam się przy tobie! :D
    Wiem, że w maju będziesz miała trochę mniej czasu, ale i tak pobijesz tę piętnastkę, trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy pobiję, ale będę próbować. :p Przynajmniej w tym tygodniu mam jeszcze troszkę czasu zanim zaciągną mnie do pieczenia i sprzątania, więc biorę się za czytanie. Tzn. już wzięłam i już mam dwie za sobą (pracowita noc! xD)

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...