piątek, 10 stycznia 2014

I Stosik w 2014 ;)

Hej wszystkim ;).
Dzisiaj mam szalenie dobry humor. Jak na razie nauczyciele nic nie zadają, więc daje się znosić. Wczoraj po szkole po odprowadzeniu znajomych przyszłam z koleżanką do domu i pierwsze co zobaczyłam to mój uśmiechnięty brat i dwie paczki do mnie ! Aaaa !
W jednej były cztery cudowne książki : Gwiazd Naszych Wina, Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd, Wybrani i Mechaniczny Anioł. Dodam pojedyncze zdjęcia z internetu, bo padła mi bateria w aparacie.


   
                  


  Myślałam, że oszaleję ze szczęścia, ponieważ ostatnio nabyłam również Alchemię Miłości i sądziłam, że następna książka jaką kupię będzie gdzieś w lutym jak kasę nazbieram, ale na szczęście zmienił to mój ukochany tato ! DZIĘKUJĘ TATUSIU ! ;) 





O wszystkich tych pozycjach słyszałam mnóstwo dobrego. O GNW  wielki szum ostatnio się zrobił, więc i ja chciałam się z nią zapoznać .
Zaczęłam i od razu się zakochałam ;).

 Z resztą książek jeszcze się nie zapoznałam, ale mam nadzieję, że szybko się z tym uporam.
Co o nich sądzicie ? Czytaliście którąś z tych książek ? Warto przeczytać ?

Pozdrawiam, Kaśka ;)

6 komentarzy:

  1. Czytałam tylko mechanicznego anioła i jak najbardziej polecam. Reszta dopiero przede mną, najbardziej interesują mnie wybrani. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zaciekawił Mechaniczny Anioł, dlatego go mam ;). Szczerze to o tek książce niewiele słyszałam, ale uwielbiam jej autorkę, dzięki serii Dary Anioła ;)
      Pozdrawiam, Kaśka ♥

      Usuń
  2. Mechaniczny Anioł - pierwsza książka, którą pokochałam. Od niej zaczęła się moja przygoda z czytaniem. Wcześniej uważałam książki za nudne (słowo książka od razu przywoływało kolejne - "lektura" ugh...). Ach! xd Gwiazd Naszych Wina - będziesz ryczeć... Chyba, że jesteś z tych, co nie ryczą na książkach i filmach chyba, że są oparte na prawdziwej historii, jak moja koleżanka xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mechanicznego Anioła postaram się jak najszybciej zacząć ;) .
      Wczoraj wieczorem skończyłam Gwiazd Naszych Wina i ryczałam całą noc ;c . Ja jestem z tych, którzy ryczą na wszystkich smutnych książkach/ filmach ;), nieważne czy historia prawdziwa, czy nie.
      Pozdrawiam, Kaśka ♥

      Usuń
  3. Już od dawna poluję na ,,Wybranych". Strasznie mnie intryguje okładka i opis książki ><

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...