wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych świąt !


Witajcie czytelnicy !

Z okazji Wigilii i świąt Bożego Narodzenia chcę Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia : dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności w tych wspaniałych dniach pełnych radości.

Okeej, udało się zrymować. Tak naprawdę mam nadzieję, że Wasze święta będą bardzo udane i nic ( nikt ) nie zepsuje świątecznej atmosfery. Bardzo się cieszę, że to już święta, tylko w moim mieście - Tomaszowie Lubelskim niestety nie ma już śniegu, bo stopniał, ale może się jeszcze pojawi ;) nigdy nic nie wiadomo.

Jeszcze raz życzę Wesołych Świąt i przepraszam jeśli przeszkodziłam w przygotowaniach .
Ja wraz z mamą upiekłyśmy "kocie oczka", szarlotkę, chatkę Baby Jagi i 3bit'a ;)
Jakie ciastka Wy przygotowaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...