poniedziałek, 28 października 2013

To znowu ja :)

     
                                                                                                                                                     


                                   Hej ! 

            Jestem już z powrotem i chcę dalej prowadzić tego bloga. Mam nadzieję, że jakoś pogodzę naukę, bo pomimo niedawnego rozpoczęcia roku szkolnego nauczyciele nas nie oszczędzają :) . 


Myślicie, że sobie poradzę ?

I jeszcze jedno pytanie : 
Na ile oceniacie moje poprzednie recenzje ?  
  
    No to pora kończyć i uczyć się na spr.  z niemieckiego :) i czekam na Wasze komentarze . 


Pozdrawiam, Wasza na zawsze Kaśka :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...