sobota, 20 lipca 2013

11. Żegnaj szkoło - na zawsze


Tytuł : Żegnaj Szkoło - na zawsze.
Tytuł oryginału : School's Out - Forever
Autor : James Patterson
Tom : 2
Seria : Maximum Ride
Wydawnictwo : Hachette Polska
Liczba stron : 302
Ocena : +10/10



                                                           OSTRZEŻENIE
Jeśli odważysz się to przeczytać, weźmiesz udział w Eksperymencie. Wiem, że brzmi to trochę tajemniczo, ale na razie mogę powiedzieć tylko tyle.
                                                                                                                                            Max


Wciąż chcecie to przeczytać ? Mam nadzieję, że tak, ponieważ naprawdę warto :) !
Jak z pewnością wiecie "Żegnaj Szkoło - na zawsze" jest drugą częścią ( ale na szczęście nie ostatnią ) książki "Eksperyment "anioł".
                    Książka ta powstała oczywiście, dzięki wspaniałemu pisarzowi - Jamesowi Pattersonowi oraz została wydana przez równie fajne wydawnictwo Hachette Polska. Jest ona równie wspaniała co pierwsza część.
                    Jak pewnie wiecie w tej serii (Maximum Ride ) opisane są przygody sześciu hybryd (pół ludzi pół ptaków) o imionach : Max, Kieł, Iggy, Kuks, Gazownik i Angela.
                   W tej książce Kieł walczy z Ari'm ( Likwidatorem i synem Jeda ) i zostaje ciężko ranny. Pewien mężczyzna przechodząc zobaczył Max ze stadem klęczących obok Kła i dzwoni po karetkę. W szpitalu oczekują na nich również agenci . . .
                   Po męczących przesłuchaniach dzieci zasypiają w pokoju Kła.
Na drugi dzień wszyscy ( łącznie z Kłem ) jadą na wieś do domku niejakiej Anne Walker (pracownicy FBI), która zaproponowała im mieszkanie.
Wkrótce Anne zapisuje ich do zwykłej szkoły . . .
W międzyczasie jadą na wycieczkę szkolną do Białego Domu, gdzie Angela się gubi, a odnajduje ją - i sprowadza z powrotem do klasy - prezydent.

Później dowiadują się, że Anne jest szefową Jeda i Likwidatorów, więc dzieci stamtąd uciekają,.
Następnie dzieci idąc za Głosem w głowie Max włamują się do Iteksu, gdzie okazało się, że prawdziwa Max zostaje porwana, a przyprowadziła ich tu jej kopia . . .
 Czy dzieci poznały, że do Iteksu prowadziła ich kopia Max ?
Co się stało w Iteksie ?
Według mnie książka jet bardzo ciekawa :) i przyjemna w czytaniu .
Akcja jest - jak w niższej recenzji ( "Eksperyment'anioł" ) - szybka i dynamiczna .
Styl jest lekki, a wszystko - jak wcześniej - jest na swoich miejscach .
Myślę, że czytelnikom mojego bloga spodoba się ta recenzja i może później książka :p .
               
Muszę przyznać gdy miałam proponowane przeczytanie tej serii na początku odmówiłam, bo nie miałam czasu i nie sądziłam, że mi się spodoba, ale kiedy trafiłam na tą serię w bibliotece przemyślałam to jeszcze raz i wzięłam je do przeczytania i jak się okazało książki te są wspaniałe :) .





Pozdrawiam, Oczytaaaanaa :)

2 komentarze:

  1. Chętnie przeczytałabym tą serię. Tym bardziej, że ocena wykroczyła poza skalę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocena wykroczyła, ponieważ książka jest według mnie fantastyczna, więc chcę to pokazać :) Mam oczywiście nadzieję, że tobie również się ona bardzo spodoba ;P !

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...